Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@23:00:29 GMT

بیش از 180 عنوان کتاب به جایزه شاملو ارسال شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۶۰۵۸

بیش از 180 عنوان کتاب به جایزه شاملو ارسال شد

با پایان یافتن زمان ارسال کتاب به جایزه‌ی شاملو، دبیرخانه‌ی این جایزه از ارسال بیش از صدوهشتاد عنوان کتاب برای داوری خبر داد.

به گزارش ستاد خبری جایزه شاملو، پانزدهم مرداد ماه مهلت ارسال کتاب برای شرکت در ششمین دوره‌ی جایزه‌ی شعر احمد شاملو به پایان رسید.
بیش از صد و هشتاد عنوان کتاب از سوی شاعران علاقمند به شرکت در این جایزه و ناشرین شعر برای دبیرخانه ارسال شده که حدود صد و هفتاد عنوان آن واجد شرایط شرکت در این دوره‌ی جایزه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داوران  مرحله‌ی اول هم کار خواندن و بررسی آثار رسیده را آغاز کرده‌اند.
زمان اعلام نتایج مرحله‌ی اول ششمین دوره‌ی این جایزه مانند هر سال، یکم مهر ماه سال جاری بوده خواهد بود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فریبا ولی پوری با اشاره به لزوم هم‌افزایی دستگاه‌ها در تحقق قانون جوانی جمعیت گفت: با هدف فرهنگ‌سازی فرزندآوری در جامعه، رویداد اعطای جایزه ملی جوانی جمعیت اواخر اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: رویداد جوانی جمعیت رویدادی علمی، فرهنگی و اجتماعی ملی در حوزه جمعیت است که در رشته‌های رسانه، نخبگان، مدیران، خانواده‌ها، دستگاه‌های حاکمیتی، شرکت‌ها و موسسات حقوقی و سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

ولی‌پوری آخرین مهلت شرکت در این رویداد را دهم اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد آثار خود را به banovanlr@gmail.com ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره ۰۹۱۶۸۵۰۱۵۶۳ در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • خبرنگاران بازوی رسانه‌ای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌شوند
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»
  • جایزه «مهرگان» فراخوان داد
  • اهدای ۴۵ قفسه کتاب به مدارس ۱۰ استان