Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی داودی ملی پوش وزنه برداری کشورمان که یکی از شانس‌های راهیابی به رقابت‌های المپیک توکیو محسوب می‌شود، به تازگی از نبود سالن برای تمریناتش گلایه کرده است. داودی شب گذشته با انتشار یک استوری از انجام تمرینات خود در پارکینگ خانه یک از دوستانش  خبر داد و از نداشتن سالن تمرین انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا گل محمدی مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ما و در پاسخ به گلایه‌های داودی اظهار داشت: داودی تا چند روز پیش در اردوی تیم ملی تمرین می‌کرد و تمرینات خود را در مجموعه ورزشی آزادی دنبال می‌کرد. سالن‌های استان تهران نیز در اختیار هیئت وزنه برداری استان است و همه عزیزان می‌توانند از آن سالن‌ها استفاده کنند، اما با توجه به شرایط کرونا تمامی سالن‌های استان تهران تعطیل هستند.  

بیشتر بخوانید

هاشمی: بی‌انگیزه شده‌ایم/ قرارداد کشتی‌گیران و وزنه‌برداران باید حداقل نصف فوتبالیست‌ها باشد
همه باید به اجرای قانون تن بدهیم

گل محمدی ادامه داد: در تمام طول سال علی داودی و دیگر وزنه برداران می‌توانند از سالن تیم ملی استفاده کنند. من به صورت کامل در جریان گلایه‌های علی داوی نیستم اما مطمئن باشید که فقط به دنبال اجرای قانون هستم. همه چیز تمام می‌شود، اما تنها چیزی که باقی می‌ماند اجرا شدن یا نشدن قانون است. همه باید به اجرای قانون تن بدهیم. این را هم باید اضافه کنم که داودی از وزنه برداران خوب استان تهران است و یکی از آینده داران و سرمایه‌های ورزش استان محسوب می‌شود.

داودی تاکنون حرفی از نداشتن سالن نزده است

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: اگر مشکلی وجود داشته باشد، هم من و هم رئیس فدراسیون وزنه برداری موظف به فراهم کردن امکانات لازم برای ورزشکاران هستیم. داودی تاکنون از طریق هیئت وزنه برداری استان تهران در خصوص این موضوع گلایه‌ای نکرده و چیزی را به اطلاع ما نرسانده است. مطمئن باشید در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد،   ارتباطی با رئیس فدراسیون وزنه برداری برقرار می‌کنم و مشکل ورزشکاران را برطرف می‌کنم. سالن کبکانیان در حال حاضر در اختیار فدراسیون وزنه برداری است و همچنین سالن ورزشگاه آزادی که برای تیم ملی است، محل مناسبی برای تمرین محسوب می‌شود. همچنین سالن‌های دیگری هم وجود دارد و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی برای تمرین کردن علی داودی وجود داشته باشد.  

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری علی داودی تیم ملی وزنه برداری وزنه برداری استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان

به گزارش «تابناک»، یاسر مرادی بامداد پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعاتی پیش و با اعلام وقوع سانحه رانندگی در جاده لافت به قشم، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند که یکی از آنان روزبه زابلی معاون ورزش و جوانان استان هرمزگان بود به همراه سه سرنشین دیگر دچار حادثه شده بودند که بلافاصله وی به همراه همسر و فرزندش توسط گروه اعزامی به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم انتقال یافتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم توضیح داد: یک نفر در این تصادف (برادر همسر زابلی) جان باخته است.

به گفته مرادی، شدت حادثه بیشتر برای معاون ورزش و جوانان هرمزگان است که ضربه به سر، مهره های گردن و درد از ناحیه قفسه سینه گزارش شده و حال ۲ مجروح دیگر (همسرش) شکستگی بازو، زخم روی صورت و ضربه به بینی و (فرزندش) بدون هیچ گونه ضربه پس از سانحه با شرایط مساعد توصیف شده است.

وی اضافه کرد: بنابر درخواست معاون ورزش و جوانان هرمزگان، وی به همراه همسر و فرزندش دقایقی قبل از مسیر دریایی با آمبولانس اورژانس دریایی ۱۱۵ به بیمارستان شهید محمدی در بندرعباس منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!