Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@22:59:06 GMT

اسماعیلی رئیس هیئت کشتی کرمان شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۶۲۱۱

اسماعیلی رئیس هیئت کشتی کرمان شد

رضا اسماعیلی با پیروزی در انتخابات هیئت کشتی استان کرمان به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتخابات هیئت کشتی کرمان صبح امروز (یکشنبه) در شرایطی برگزار شد که هفت نفر برای شرکت در این انتخابات ثبت نام کرده بودند.

از این هفت نفر، در نهایت سه نفر در رأی‌گیری شرکت کردند که رضا اسماعیلی با هفت رای موافق، ریاست هیئت کشتی این استان را برای چهار سال برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی: در مورد برگزاری لیگ کشتی باید راهکار داد

سلطانی‌نژاد نیز صاحب 6 رأی شد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی ایران کشتی بیشتر بخوانید... معصومی: سلامت کشتی‌گیر از مدال جهانی باارزش‌تر است/ فعلا نمی‌شود لیگ را برگزار کرد مهربان: پیگیری تمرینات کشتی‌گیران با اپلیکیشن هم برای‌مان غنیمت است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... معصومی: سلامت کشتی‌گیر از مدال جهانی باارزش‌تر است/ فعلا نمی‌شود لیگ را برگزار کرد مهربان: پیگیری تمرینات کشتی‌گیران با اپلیکیشن هم برای‌مان غنیمت است واژه های کاربردی مرتبط کشتی ایران کشتی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ پیام رونالدو پس از اخراج ساری از یوونتوس/ تهدید کریس به جدایی، دلیل تغییر در کادر فنی بانوی‌پیر ۲ سپاهان با دو غایب برابر استقلال ۳ گواردیولا: دل خوش کردن به حذف رئال مادرید، کوچک بودن‌مان را نشان می‌‌دهد/ به من درباره لیون هشدار داده‌اند ۴ گتوسو: با کلی حسرت از خوردن ۳ گل مسخره، لیگ قهرمانان را ترک می‌کنیم/ پیرلو خودش را بیچاره کرد! ۵ کمیته انضباطی فیفا: اقدامات پرسپولیس نشان می‌دهد که باشگاه درصدد اجرای حکم است ۶ اعتراض هواداران، سپاهان را به تهران کشاند ۷ لیگ قهرمانان اروپا| بارسلونا و بایرن مونیخ به یکدیگر رسیدند/ ناپولی و چلسی حذف شدند ۸ عقیلی: تصور می‌کردم سپاهان ۱۵ تا ۲۰ امتیاز بیشتر بگیرد/ پرسپولیس امسال ۲ انتخاب هوشمندانه داشت مهمترین اخبار ورزشی عربشاهی: پرسپولیس مقابل ذوب آهن به دنبال ۳ امتیاز نبود/ سرخ‌پوشان می‌توانند از قهرمانی‌شان در جام حذفی دفاع کنند لطیفی: ساختار دفاعی استقلال ایراد دارد/ قلعه‌نویی و مجیدی به خاطر جایگاه‌شان جام حذفی را جدی می‌گیرند علی‌نژاد: روی افتخارآفرینی تکواندو در المپیک حساب کرده‌ایم/ سلامتی ورزشکاران در اولویت است رشیدی: استقلال شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیا دارد/ طرز فکر حسینی در ابتدای فصل درست نبود مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ابعاد بازدید رئیس‌جمهور فرانسه از ویرانه‌های بیروت / آیا ماکرون واقعا برای کمک به لبنان رفت؟ «حاجی میرزایی» به مجلس می رود/بررسی وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان در دستور کار درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی ایران کشتی کشتی ایران کشتی هیئت کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان

در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های کارگری استان اصفهان پس از پایان رای گیری علیرضا تیغ ساز ۹ رای، قاسم ستاری فرید ۲ رای، عبدالله شاطری ۳ رای و عبدالرسول یزدی زاده ۲ رای کسب کردند. 


این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی علیرضا تیغ‌ساز، قاسم ستاری فرید، عبدالله شاطری و عبدالرسول یزدی زاده و ۱۷ رأی مأخوذه برگزار شد.


با توجه به نیاز کسب نیم به علاوه یک عدد از آرای ماخوذه، تیغ‌ساز و شاطری با توجه به کسب بیشترین آرا راهی مرحله دوم رای‌گیری شدند.


در مرحله دوم از ۱۷ رای کسب شده، عبدالله شاطری ۵ رای و علیرضا تیغ ساز ۱۱ رای را به خود اختصاص دادندکه در نهایت علیرضا تیغ‌ساز با کسب بیشترین رای به عنوان رئیس هیات ورزش کارگری برای چهار سال آینده انتخاب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی رتبه ایران و پاکستان + فیلم
  • اسناد همکاری میان هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد