Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۹ هزار دانش‌آموز استان باید در امتحانات نهایی شهریور ماه برای رفتن به پایه تحصیلی بالاتر شرکت کنند.

به گزارش قدس آنلاین، حسین فاطمی‌نژاد اظهار کرد : ارزشیابی نوبت شهریور ماه در پایه‌های مختلف تحصیلی مطابق دستورالعمل‌های وزارتی از ۲۲ مرداد ماه آغاز  وتا  ۱۳ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: بر این اساس ارزشیابی‌های تابستانی (شهریور) در پایه‌های هفتم و هشتم دوره اول متوسطه وپایه‌های دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه شاخه نظری به صورت مجازی و ارزشیابی‌های پایه نهم به صورت حضوری برگزار خواهد شد. رییس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ارزشیابی‌های دروس داخلی و نهایی پایه دوازدهم و نیز دروس افتاده سنوات قبل برای دانش‌آموزان پایه‌های یازدهم ودوازدهم به صورت حضوری برگزار خواهد شد. وی افزود: در شاخه‌های فنی، حرفه‌ای و کار و دانش ارزشیابی دروس عمومی، شایستگی‌های غیر فنی و پایه فنی به صورت مجازی و ارزشیابی دروس شایستگی‌های فنی و استانداردهای مهارتی به صورت حضوری برگزار می‌شود. فاطمی نژاد ادامه داد: ارزشیابی دانش‌آموزان متقاضی جهش تحصیلی ،تغییرشاخه یا تغییر رشته در پایه دهم و تغییر رشته درون شاخه‌ای در پایه یازدهم و همچنین ارزشیابی دروس داخلی و هماهنگ داوطلبان آزاد (طرح جامع ، پایه ششم و تعیین پایه) و نیز دانش‌آموزان بزرگسال، ایثارگران وآموزش از راه دور به صورت حضوری خواهد بود. وی گفت: در مجموع حدود ۹ هزار دانش آموز استان در امتحانات نهایی شهریور ماه سال جاری شرکت خواهند کرد که برای برگزاری این امتحانات ۷۴ حوزه امتحانی و تمهیدات و الزامات بهداشتی پیش‌بینی شده است. منبع: ایرنا انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خراسان رضوی فصل امتحانات شهریور صورت حضوری شهریور ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی

جشن تکلیف دختران همدانی با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر از ۲۵ مدرسه در حسینیه امام (ره) همدان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مراسم جشن عبادت دختران دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی با حضور مسئولان استانی در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد.

برنامه‌های متنوعی از جمله شعرخوانی، اجرای دکلمه و نمایش با محتوای شیوه‌نامه‌های دینی برای افراد مکلف برگزار شد و فرشته‌های زمینی، آعاز عبادت خدای رحمان و انجام اعمال و تکالیف الهی را جشن گرفتند. حضور دانش‌آموزان با چادر نماز و آراسته از دیگر جلوه‌های این مراسم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در این مراسم در گفت‌و‌گو با تسنیم، گفت: قابی که از حضور دانش‌آموزان دختر در جشن تکلیف در پشت من قرار دارد از زیباترین تصاویری است که انسان می‌تواند ببیند.

آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی عنوان کرد: از آموزش و پرورش تشکر می‌کنم که شرایطی را فراهم کردند تا بچه‌ها جشن تکلیف را در کنار یکدیگر تجربه کنند.از اقتضائاتی که مربوط به این جلسات هست استفاده شده و کادر مدارس و مجموعه افرادی که در برگزاری این مراسم مشارکت داشتند تشکر می کنم.

محمد ساده دل، سرپرست ناحیه یک آموزش و پرورش همدان نیز در این مراسم، اظهار داشت: برنامه جشن تکلیف دختران در راستای برنامه‌های تربیتی وزارت آموزش و پرورش به همت معاونت پرورشی در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: در این مراسم 1310 دانش آموز دختر از 25 مدرسه از همدان در این مراسم حضور دارند، امیدواریم با برنامه‌های خاص تربیتی در حال اجرا بتوانیم نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی