Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@00:52:52 GMT

توزیع 21 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۶۳۶۲

توزیع 21 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان رضوی

مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس گفت: هم‌زمان با دهه ولایت و در قالب طرح اطعام علوی، 21 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان سرخس و برخی شهرهای خراسان رضوی توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام داوود حمیدی در گفتگو با صبح توس، با اشاره به اجرای طرح احسان و اطعام علوی اظهار کرد: هم‌زمان با دهه ولایت و در قالب طرح اطعام علوی 13 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان سرخس توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس خاطرنشان کرد: همچنین در قالب این طرح و با حمایت قرارگاه جهادی قرآن و عترت شهرستان سرخس و خیران، 8 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان شهرهای تربت جام، درگز، نصرآباد، صالح‌آباد و باخرز توزیع شد.

وی به تشریح اقدامات این قرارگاه در دهه ولایت اشاره و تصریح کرد: پخت نان رایگان در 5 نانوایی، ذبح 10 رأس گوسفند و 2 رأس گاو و توزیع گوشت و نان رایگان بین نیازمندان از جمله اقدامات قرارگاه جهادی قرآن و عترت شهرستان سرخس در این دهه بود.

حجت‌الاسلام حمیدی توزیع 36 هزار بستنی، 480 بسته مواد غذایی و 700 بسته بهداشتی و ماسک و 300 متر فضاسازی شهری را از دیگر اقدامات این قرارگاه در دهه ولایت برشمرد و بیان کرد: همچنین بسته‌های غذایی را آماده و بین بیماران کرونایی توزیع کردیم.

مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس به برگزاری مسابقات فرهنگی در روستاهای سرخس اشاره و عنوان کرد: در دهه ولایت مسابقات مختلف فرهنگی را با مشارکت قرارگاه‌های فرهنگی روستاها و خیران برگزار کردیم و 20 میلیون تومان هدیه به برگزیدگان اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان سرخس دهه ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار

محمد یوسفی مسئول قرارگاه جهادی حیدریون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، با اشاره به تشکیل این گروه جهادی گفت: گروه جهادی حیدریون کارش را با راه اندازی هیئت عزاداری شروع کرد و با حضور فعال جوانان و نوجوانان تبدیل به یک موکب شد.

یوسفی افزود: این موکب در مناسبت‌های مختلف مانند ایام محرم و صفر ۶۰ شب ، ایام فاطمه ۳۰ شب ، ماه رمضان نیز ۳۰ شب و ولادت و مناسبت‌های ملی و مذهبی و  شهادت‌ها اقدام به پذیرایی و حتی خدمات چند منظوره از قبیل خدمات رسانی پزشکی ، جهیزیه ، ازدواج ، پخت و پز غذا و محروم زدایی می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مسئول قرارگاه جهادی حیدریون گفت: این قرارگاه چند مجموعه دارد  به طوری که ما از  خیریه ها، گروه‌های جهادی، ثمن‌ها و مراکز نیکوکاری  هم پشتیانی و حمایت می کنیم. 

یوسفی افزود: این قرارگاه از سال ۸۶ فعالیت خود را شروع کرد بطوری که بیشتر از نوجوانان و جوانان تشکیل شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به گفته یوسفی قرار است تا یک ماه آینده برای جوانان ازدواج آسان را راه اندازی کنیم در باغ تالاری برای خانواده‌ها با ظرفیت ۲۰۰ نفر که به صورت رایگان در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد
  • ‏مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد/عکس
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی