Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 9 MB دریافت 1001 KB

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حسین روایتی از جنگل برایمان گفت که در عین ناباوری قاچاقچی چوب به راحتی از نیمه‌های شب به جنگل زده و هنوز پس از ۲۰ ساعت برنگشته، انگار دل ندارد ببیند در جنگل‌های هیرکانی درختی سرپا باقی مانده، باید مطمئن شود همه درختان ۱۰۰ ساله تا یک میلیون ساله قطع شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاچاقچی‌های چوب آنقدر خیالشان راحت است که درختان کنار جاده را قطع می‌کنند و جاده جنگلی مسدود می‌شود؛ چوب راش با قطر ۷۰ سانتیمتری را وسط جاده جنگلی منتهی به معدن زغال‌سنگ که در بالاترین نقطه قلب جنگل‌های شمال در استان مازندران قرار دارد، رها می‌کنند و جلوی عبور ماشین‌های سنگین حمل زغال سنگ را می‌گیرند و در مواردی حتی با وقاحت از رانندگان حمل مواد معدنی می‌خواهند که کمک‌شان کنند تا چوب‌ها را سریع‌تر از وسط جاده جمع کنند.

حسین، مامور منابع طبیعی با چشمان گریان از خالی شدن جنگل‌ها گفت: چوب راش را با قیمت ناچیز کیلویی حداقل ۲۵۰۰ تومان و توسکا یا قیمت کیلویی ۲۲۰۰ تومان را به مزایده می‌گذارند و هر چوب‌بری که قیمت بالاتری پیشنهاد دهد، برنده این مزایده خواهد بود.

کد خبر 538604 برچسب‌ها استان مازندران منابع طبیعی قاچاق - قاچاقچی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران منابع طبیعی قاچاق قاچاقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اولین حراج سکه در سال جدید/ ۷۲۱۸ سکه فروخته شد

آفتاب‌‌نیوز :

 دهمین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران با تخصیص ۴۶۷۵ ربع سکه، ۱۰۱۶ نیم سکه و ۱۵۲۷ تمام سکه به پایان رسید. تاکنون و در مجموع ۱۰ حراج برگزار شده جمعا ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است.

گفتنی است، در دهمین حراج سکه طلا که روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ برگزار شد از مجموع ۱۳ هزار و ۳۰۲ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده توسط ۴۵۹۹ شرکت کننده، ۴۶۷۵ قطعه با میانگین قیمت ۱۴ میلیون و ۱۱۶ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

همچنین، از مجموع ۵۳۱۶ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده از سوی ۲۲۰۰ شرکت کننده، ۱۰۱۶ قطعه با میانگین قیمت ۲۳ میلیون و ۶۴۴ هزار تومان تخصیص داده شد.

 در حراج سکه تمام نیز ۳۵۴۴ شرکت کننده، ۱۰ هزار و ۷۶۸ قطعه سکه را ثبت سفارش کردند که ۱۵۲۷ قطعه با میانگین قیمت ۴۱ میلیون و ۶۸ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آن‌ها تخصیص داده شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • حراج ۲۵۲ کیلو طلا به قیمت ۴ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان
  • پنج درس که باید از اولین حراج سکه مرکز مبادله در سال ۱۴۰۳ یاد گرفت
  • (تصاویر) جنگل های هیرکانی النگدره
  • فروش ۲۵۲ کیلو در حراج امروز+قیمت
  • فردا؛ بسته شدن جاده دیلم به زیدون
  • حراج شمش طلا پس از ۱۱ سال تعلیق در ویتنام
  • چرا سکه در مرکز مبادله به نرخ حاشیه بازار حراج می‌شود؟
  • مسدود شدن جاده بشاگرد به میناب و جاسک
  • جزئیات اولین حراج سکه در سال جدید/ ۷۲۱۸ سکه فروخته شد