Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@21:25:41 GMT

ایمن سازی کنار گذر شهید رجایی بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۶۴۱۹

ایمن سازی کنار گذر شهید رجایی بندرعباس

معاون سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس، گفت: ایمن سازی کنارگذر شهید رجایی در چندین فاز و در بازه های زمانی متفاوت بوسیله نصب تابلو، علائم و تجهیزات ترافیکی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهران باوقار با بیان چگونگی اجرای پروژه ایمن سازی کنار گذر شهید رجایی، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت راهبردی این معبر در طول سالهای گذشته، ایمن سازی و اصلاح هندسی این بلوار به تناسب افزایش تقاضای سفر مورد بررسی و بازدید های میدانی متعدد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا ایمن سازی این معبر مهم در چندین فاز و در بازه های زمانی متفاوت بوسیله نصب تابلو، علائم و تجهیزات ترافیکی انجام شده است.

باوقار با اشاره به نیاز بلوار شهید رجایی به نصب تابلو و علائم ترافیکی، اظهار کرد: فرسودگی ایجاد شده در تجهیزات ایمنی و ترافیکی سبب شد که این معبر در اولویت و  فوریت برنامه های اجرایی و ایمنی ترافیکی سال جاری سازمان حمل و نقل قرار گیرد.

معاون مطالعات و ایمنی ترافیک سازمان، تصریح کرد: ایمن سازی معبر مورد نظر با بیش از ۷۰۰ مورد از اقلام استاندارد و پرکاربرد ایمنی ترافیکی اعم از تابلوهای حاشیه نما و جهت نما، تابلوی تقسیم کننده، چراغ چشمک زن خورشیدی( سولار)، استوانه و بشکه ایمنی انجام شده است.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به برنامه ریزی های صورت پذیرفته، نصب و اجرای بیش از ۵۰ مورد پایه کنسولی مینیاتوری و انواع تابلوی خورشیدی(سولار) و چراغ چشمک زن، بمنظور افزایش ایمنی معبر و کاهش تصادفات، در دستور کار قرار گرفته و پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهید رجایی ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجائی گفت: در اولین ماه امسال، به میزان ۸۳۵ میلیون و ۷۰۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.
جواد دوستی در ادامه اظهار کرد: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۴۲ میلیون و ۵۷۸ هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹ واحد گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۹۳ میلیون و ۱۲۷ هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی ۱.۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
نیروگاه شهیدرجایی به عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی، سالیانه حدود ۱۲ میلیاردکیلووات ساعت انرژی الکتریکی تولید می‌کند.

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی