Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به تداوم کمک مومنانه در این مجموعه گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۵۰۰ بهداشتی و ۱۸۰۰ غذایی به ارزش ۵ میلیارد ریال بین مددجویان بهزیستی استان توزیع شده است. - اخبار استانها -

فرزاد گوهردهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری ، تعداد خانوار فعال تحت پوشش در دفتر توانمندسازی خانواده و زنان را 15 هزار و 8832 خانوار  اعلام کرد و اظهار داشت: دفتر پیشگیری، توانمندی و معلولان هر کدام زیرپوشش قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "تولید 100 هزار ماسک و 21 هزار گان توسط زنان سرپرست خانوار زیر پوشش بهزیستی استان انجام شد" افزود: 6 هزار مددجو زیرپوشش توسط مددکاران بخش دولتی و غیردولتی به صورت تلفنی پیشگیری از بیماری کرونا پایش سلامت آموزش دیدند.

مدیرکل بهزیستی مازندران ادامه داد: 2500 بسته بهداشتی و 1800 بسته غذایی به ارزش 500 میلیون تومان بین زنان سرپرست خانوار تحت پوشش توزیع شد.

وی با اشاره به کمک و حمایت خیران، گفت: خیرین در تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی به مبلغ سه میلیارد و 800 میلیون تومان کمک کردند.

گوهردهی درباره کمک دولت با توجه به شیوع کرونا، افزود: گروه‌های هدف از طریق اختصاص اعتبار موردی از محل اعتبارات استانی به مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون ریال با توجه به شیوع کرونا‌، استفاده از ظرفیت کلینیک‌های مددکاری اجتماعی برای ارائه خدمات حمایتی به خانواده‌های درگیر بیماری کرونا اعتبار به مبلغ سه میلیارد و 861 میلیون و 850 هزار ریال از بنیاد مستضعفان و ستاد حضرت امام بین هزار و 156 زن سرپرست خانوار توزیع شد.

گزارش ویدئویی| عزم جهادی مهرآفرینان هرمزگانی برای ‌توزیع 100 هزار بسته معیشتی/ لبیک به ندای رهبر انقلاب در اوج کرونا 10 هزار بسته معیشتی و 26 تن مرغ در رزمایش مواسات استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد 11500 بسته معیشتی بین کارگران ساختمانی آسیب‌دیده از کرونا در قم توزیع شد

مدیرکل بهزیستی مازندران در مورد مبلغ مستمری خانواده‌ها به ازای هر نفر افزود: مبلغ مستمری خانواده‌های یک نفره  63 هزار و 500 تومان، دو نفره 72 هزار تومان، سه نفره 85 هزار و چهار نفره 120 هزار تومان هستند.

وی در خصوص زنان سرپرست خانوار یا بی سرپرست و بد سرپرست زیرپوشش به غیر از تسهیلات اشتغالزایی، خدماتی از بهزیستی دریافت می‌کنند، گفت: حمایت مستمر از خانواده‌های نیازمند در پرداخت مستمری و تامین بخشی از نیازهای ضروری مددجویان در ودیعه مسکن، درمان، لوازم ضروری زندگی، غربالگری سلامت جسمی زنان، توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش در همه سطوح، عضویت در گروه همیار و خود یار زنان سرپرست خانوار، بیمه اجتماعی زنان و دختران شهری و روستائیان و عشایر انجام شده است.

اگوهردهی با بیان اینکه "در قالب خدمات حمایتی، توانمندسازی به تسهیل و تسریع فرآیند از طریق مددکار اجتماعی حرفه ای با مشارکت مراجع و با اولویت بندی مشکلات برنامه‌ریزی و طراحی می‌شود" افزود: بخشی از نیازهای زیستی و ضروریات زندگی این خانواده‌ها به ارتقا همزمان ابعاد روانی، اجتماعی و اقتصادی آنان پرداخته که این مسیر رشدی از طریق اجرای برنامه‌های توانمندسازانه و دریافت تسهیلات اشتغالزایی هموار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران با توجه به افزایش نرخ تورم و بیماری بسیاری از مشاغل در این ایام، خاطرنشان کرد: شناسایی زنان سرپرست خانواری که بنگاه‌های اقتصادی آنها در اثر شیوع کرونا دچار آسیب شده برنامه‌ریزی همه جانبه مثل توزیع بسته‌های حمایتی و تحصیلی با بهره‌گیری از مشاکت مراکز غیر دولتی در جلب حمایت از خیران، جلب مشارکت خیران در درمان جامعه هدف، با توجه به تغییر فرهنگ مراودات و تعاملات اجتماعی سیستم آموزش نیروی انسانی و جامعه هدف تغییر اساسی خواهد کرد و برنامه‌های سال جاری به سمت آموزش‌های تحت شبکه اینترنت سوق داده می‌شود.

انتهای پیام/681/س

R41358/P/S6,74/CT1 بیشتر بخوانید... ۱۵۰۰۰ بسته بهداشتی به نیازمندان استان گلستان اهدا می‌شود ارسال یک میلیون بسته بهداشتی ضدکرونایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام کهگیلویه و بویراحمد| تولید و توزیع ۴۰۰ هزار ماسک و بسته بهداشتی توسط دانش آموزان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۱۵۰۰۰ بسته بهداشتی به نیازمندان استان گلستان اهدا می‌شود ارسال یک میلیون بسته بهداشتی ضدکرونایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام کهگیلویه و بویراحمد| تولید و توزیع ۴۰۰ هزار ماسک و بسته بهداشتی توسط دانش آموزان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ۲ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۳ گزارش ویدئویی| چرا قم دوباره وارد بحران کرونا شد؟/ وقتی مردم رعایت نکات بهداشتی را جدی نمی‌گیرند ۴ اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت ۵ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۶ تلاش مجلس برای کاهش انحراف در بودجه‌ عمرانی/ جلوی انحراف در اعتبارات عمرانی را می‌گیرم ۷ ذخایر آب پشت سدهای آذربایجان‌غربی به ۱۱۲۰ میلیون متر مکعب رسید ۸ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد مهمترین اخبار استانها گزارش|در رثای فرمانده‌ای که ‌ژنرال آمریکایی برایش احترام نظامی گذاشت / ناگفته‌هایی از خلبان شهید عباس بابایی مراسم یوم‌العباس تعطیل شدنی نیست / دسته حسینیه اعظم زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد جزئیات آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش /بخشی از بازار ‌کاملا تخریب شد / یک نفر جانش را از دست داد + تصاویر خدام آستان قدس رضوی احکام خدمت خود را دریافت کردند+تصویر مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ابعاد بازدید رئیس‌جمهور فرانسه از ویرانه‌های بیروت / آیا ماکرون واقعا برای کمک به لبنان رفت؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل بهزیستی مازندران زنان سرپرست خانوار بسته بهداشتی خانواده ها توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از توان‌خواهان فعال سرآمد در عرصه هنرهای تجسمی اردبیل اظهار کرد: مهمترین شاخص آثار هنری توانخواهان بهزیستی شاخص امید است در حالی که در حوزه‌های دیگر کمتر شاهد این شاخص هستیم.

وی با بیان اینکه انگیزه و اراده محکم توانخواهان شایسته تقدیر است، افزود: محدودیت‌ها مانع ترقی و تعالی توانخواهان نشده بلکه امروز شاهد هستیم که این جامعه هدف به عرصه‌های بین المللی و ملی دست پیدا کرده‌اند و وظیفه مسؤولان در قبال توانخواهان و مددجویان بهزیستی، فراهم ساختن مسیر رشد و تعالی آنها است.

استاندار اردبیل با اشاره به تلاش چشمگیر اداره کل بهزیستی استان اردبیل نسبت به سال‌های گذشته ادامه داد: هزینه شدن یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به جامعه هدف بهزیستی در اسفند ماه سال گذشته نشانگر عزم دولت در خدمت به جامعه تحت پوشش این سازمان در استان اردبیل است.

عاملی با بیان اینکه گزارش‌ها در حوزه مسکن مددجویی بسیار امیدوارکننده است، خاطرنشان کرد: رتبه سه کشور را در بحث پیشبرد نهضت ملی مسکن مددجویان داریم و در تلاش هستیم تا با هموار کردن مسیر رشد و تعالی توانخواهان و مددجویان یاریگر آنان در مسیرهای موفق۵یت باشیم.

کد خبر 6081205

دیگر خبرها

  • امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی اردبیل
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • معدوم‌سازی ۳ تن مواد غذایی در زبرخان
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران