Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در این کمیسیون خبر داد. - اخبار سیاسی -

علی حدادی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دستور کار امروز ( یکشنبه 19) کمیسیون مبوعش، اظهار داشت: براساس برنامهریزیهای انجام شده دعوت از استاندار سیستان و بلوچستان جهت ارائه پاسخ به درخواست نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس در دستور کار امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا افزود: همچنین ادامه بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در دستور کار روز یکشنبه اعضای کمیسیون قرار دارد.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به دستور کار روز سهشنبه این کمیسیون، بیان داشت: روز سهشنبه هفته جاری نیز اعضای کمیسیون تبادل نظر در خصوص برنامه‌های کمیته، بررسی آمایش و توسعه استان‌ها با دعوت از مرکز پژوهشها و دستگاه‌های اجرایی را در دستور کار دارند.

حدادی اضافه کرد: دعوت از فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و معاونان پلیسهای تخصصی جهت ارائه گزارش و برنامه‌ها نیز در دستور کار اعضای کمیسیون در روز سهشنبه (21 مرداد) قرار دارد.

انتهای پیام/

R1385/P30411/S1,15/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت ۲ طرح جدید نمایندگان برای تغییر سهمیه بندی بنزین ۳ تکرار/توضیحات یک عضو دفتر رئیس‌جمهور درباره خبر گشایش اقتصادی ۴ جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی| واریز یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار ۵ روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم ۶ بررسی لایحه وظایف و اختیارات وزارت ورزش در دستور کار مجلس ۷ مخالفت نمایندگان مجلس با سلب فوریت از طرح توزیع قیر رایگان ۸ قالیباف:نیازمند اصلاحاتی در روند برگزاری کنکور سراسری هستیم مهمترین اخبار سیاسی روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است سؤال نماینده تهران از "خاوازی" برای واردات گندم از سوی افراد خاص اعلام وصول شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ابعاد بازدید رئیس‌جمهور فرانسه از ویرانه‌های بیروت / آیا ماکرون واقعا برای کمک به لبنان رفت؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون شوراها دستور کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت) با رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی اعاده شده از شورای نگهبان موافقت کردند.

نمایندگان موادی از این طرح که شامل ماده ۶ و بند (الف) و بند (ر) و (ز) و ماده ۲ (الف) مواد ۴۶ تا ۵۱ فصل اول از باب سوم این قانون را الحاق و فصل اول از باب سوم این قانون شامل مواد ۴۶ تا ۸۰ به مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص غیر تجاری و مالیات درآمد را اصلاح کردند.

بند‌های (الف)، (ب)، (پ) و (ت) ماده ۳ اصلاح شد، همچنین بند‌های (خ) و (ت) ماده ۳ تبصره (۴) و ماده ۵ اصلاح شدند.

در بند (الف) ماده ۷ موضوع اصلاح ماده ۱۱ قانون پایانه‌های فروشگاهی عبارت «برخط» اصلاح و از عبارت اصطلاح مناسب استفاده شود.

بند (ب) ماده ۷ و تبصره آن اصلاح گردید و یک سند به عنوان بند (پ) و ۳ تبصره به عنوان یک تا ۳ به این ماده الحاق شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین
  • بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • رای مجلس به اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • تعداد نمایندگان مجلس افزایش پیدا می‌کند؟