Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@08:59:40 GMT

دیدار شعبانی‌بهار با جانشین رئیس پلیس راهور

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۶۵۳۹

دیدار شعبانی‌بهار با جانشین رئیس پلیس راهور

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با جانشین رئیس پلیس راهور دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، غلامرضا شعبانی‌بهار صبح امروز با سردار حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور کشور دیدار و درخصوص همکاری‌هایی که می‌توانند در آینده با یکدیگر داشته باشند، گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار سردار حسینی ضمن تاکید بر حضور تیراندازی با کمان نیروی انتظامی در مسابقات لیگ، حمایت همه جانبه خود را برای استمرار حضور در مسابقات لیگ سال ٩٩ اعلام کرد.

شعبانی بهار از حمایت سردار حسینی برای آماده‌سازی و اعزام کمانداران نیروی انتظامی در مسابقات لیگ تشکر کرد و در پایان پیراهن تیم ملی به پاس قدردانی از زحمات سردار حسینی به وی اهدا شد.

اعلام آخرین تغییرات در برنامه مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک توکیو در رشته تیراندازی با کمان

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی با کمان بیشتر بخوانید... بازدید شعبانی‌بهار از تمرینات زهرا نعمتی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بازدید شعبانی‌بهار از تمرینات زهرا نعمتی واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی با کمان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ پیام رونالدو پس از اخراج ساری از یوونتوس/ تهدید کریس به جدایی، دلیل تغییر در کادر فنی بانوی‌پیر ۲ سپاهان با دو غایب برابر استقلال ۳ گواردیولا: دل خوش کردن به حذف رئال مادرید، کوچک بودن‌مان را نشان می‌‌دهد/ به من درباره لیون هشدار داده‌اند ۴ گتوسو: با کلی حسرت از خوردن ۳ گل مسخره، لیگ قهرمانان را ترک می‌کنیم/ پیرلو خودش را بیچاره کرد! ۵ کمیته انضباطی فیفا: اقدامات پرسپولیس نشان می‌دهد که باشگاه درصدد اجرای حکم است ۶ اعتراض هواداران، سپاهان را به تهران کشاند ۷ لیگ قهرمانان اروپا| بارسلونا و بایرن مونیخ به یکدیگر رسیدند/ ناپولی و چلسی حذف شدند ۸ عقیلی: تصور می‌کردم سپاهان ۱۵ تا ۲۰ امتیاز بیشتر بگیرد/ پرسپولیس امسال ۲ انتخاب هوشمندانه داشت مهمترین اخبار ورزشی عربشاهی: پرسپولیس مقابل ذوب آهن به دنبال ۳ امتیاز نبود/ سرخ‌پوشان می‌توانند از قهرمانی‌شان در جام حذفی دفاع کنند لطیفی: ساختار دفاعی استقلال ایراد دارد/ قلعه‌نویی و مجیدی به خاطر جایگاه‌شان جام حذفی را جدی می‌گیرند علی‌نژاد: روی افتخارآفرینی تکواندو در المپیک حساب کرده‌ایم/ سلامتی ورزشکاران در اولویت است رشیدی: استقلال شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیا دارد/ طرز فکر حسینی در ابتدای فصل درست نبود مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم لبنان| آیا انتخابات زودهنگام راه مناسبی برای عبور از بحران‌هاست؟ مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان سردار حسینی شعبانی بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ برابری برخی جرایم رانندگی/اعمال نرخ جدید پس از ابلاغ

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا گفت: هدف اصلی از افزایش جرایم بازدارندگی است بر اساس ماده ۲۸ رسیدگی به تخلفات پلیس باید هر ساله نسبت به افزایش مبلغ جرایم اقدام کند که به دلایل مختلف در ۶ سال گذشته اتفاق نیفتاده و اثر بازدارنده را از دست داده بود.

وی افزود: از سال ۸۵ تا ۹۶ با یک روند کاهشی تصادفات مواجه بودیم ولی مجدداً از ۹۷ تا کنون شاهد روند صعودی بودیم.

سردار حسینی گفت: یکی از دلایل وقوع تصادفات عمل انسانی است راننده به قوانین و مقررات توجه نمی‌کند و با تخلف جان خودش و دیگران را به خطر می‌اندازد.

وی ادامه داد: با توجه به عدد کل تخلفات و تصادفات که تحلیل کردیم بالای ۸۰ درصد از تخلفات حادثه ساز تصادفاتی هستند که منجر به فوت و جرح شدند.

سردار حسینی درباره میزان افزایش جرایم گفت: بخشی از جرایم که خطر بیشتری دارند ۴ تا ۵ برابر افزایش به عنوان مثال جریمه سرعت غیر مجاز ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان می‌شود همچنین رانندگی در حالت مستی و استفاده از مواد روان گران ۲ میلیون ۷۰۰ هزار تومان پیش بینی شده است.

وی در پایان گفت: نگاه پلیس و دستگاه متولی بازدارندگی است و ان شاءالله تا ۱۰ یا ۱۵ روز آینده به محض ابلاغ اجرایی می‌شود.

کد خبر 6064114

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ برابری برخی جرایم رانندگی
  • افزایش ۵ برابری برخی جرایم رانندگی/اعمال نرخ جدید پس از ابلاغ
  • تاثیر مربی کره‌ای بر پیشرفت کمانداران ایران/معضل تجهیزات پابرجاست
  • فوت ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای در عرض دو هفته
  • ورزشکار پارالمپیکی خوزستان در اردوی تیم‌ملی تیراندازی با کمان
  • از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد | زوج جذاب و جدید در خط حمله تیم ملی
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی
  • ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت محورهای شمالی کشور