Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@04:03:13 GMT

وزیر آلمانی: افزایش آمار مبتلایان جدید نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۶۵۶۲

وزیر آلمانی: افزایش آمار مبتلایان جدید نگران کننده است

‍‍‍‍‍‍

وزیر اقتصاد آلمان افزایش آمار جدید مبتلایان را نگران کننده دانسته و خواستار بازنگری و تغییر روند مقابله با شیوع کرونا برای مهار این بحران شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "فوکوس" آلمان، "پیتر آلتمایر"، وزیر اقتصاد آلمان با توجه به افزایش چشمگیر آمار مبتلایان جدید به کرونا در این کشور خواستار بازنگری در اقدامات تا به حال انجام گرفته شده و گفت: ما باید با همه قدرت از ایجاد مجدد محدودیت ها جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: به همین دلیل ما به اقدامات و اصلاحات هدفمندتری به جای اقدامات رفت و برگشتی در سطح منطقه‌ای نیاز داریم. بعد از 6 ماه تجربه با شرایط کرونایی ما به یک ارزیابی پزشکی در این باره که چه اموری غلط جریان داشته و باید تغییر یابد نیاز داریم.

افزایش بدبینی آلمانی‌ها به شرایط آینده اقتصادی با شیوع مجدد کروناافزایش ترس از فقر در بین شهروندان آلمانیبالا گرفتن درخواست‌ها در آلمان برای اقدامات متقابل علیه سیاست‌های تحریمی آمریکا

آلتمایر عبور آمار مبتلایان جدید به کرونا از مرز هزار نفر را نگران کننده ارزیابی کرده و گفت: ما باید این روند را معکوس کنیم چرا که مسئله سلامت همه ، بازگشت کودکان به مدارس و صعود اقتصاد ما مطرح است.

اخیرا آمار مبتلایان جدید به کرونا در آلمان با افزایش چشمگیری مواجه شده است. بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در آلمان حدود 216315 نفر به کرونا مبتلا شده و 9254 نفر هم بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اخبار "آلمان" بیشتر بخوانید... افزایش بدبینی آلمانی‌ها به شرایط آینده اقتصادی با شیوع مجدد کرونا افزایش ترس از فقر در بین شهروندان آلمانی بالا گرفتن درخواست‌ها در آلمان برای اقدامات متقابل علیه سیاست‌های تحریمی آمریکا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... افزایش بدبینی آلمانی‌ها به شرایط آینده اقتصادی با شیوع مجدد کرونا افزایش ترس از فقر در بین شهروندان آلمانی بالا گرفتن درخواست‌ها در آلمان برای اقدامات متقابل علیه سیاست‌های تحریمی آمریکا واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اخبار "آلمان" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ ‎شب ناآرام بیروت/ حمله مهاجمان به چندین وزارتخانه/ درخواست ارتش برای حفظ آرامش+ فیلم و عکس ۲ لبنان| پشت پرده حمله عناصر مشکوک به وزارتخانه‌ها/ افشای تلاش نفوذی‌ها برای نابودی پرونده‌های فساد ۳ پاکستان وام یک میلیارد دلاری عربستان را پس می‌‌دهد ۴ مخالفت روسیه با بین المللی شدن تحقیقات درباره انفجار بیروت ۵ بازتاب انتقاد تند وزیر خارجه پاکستان از سران عربستان پس از بی‌توجهی به مساله کشمیر ۶ هزاران اسرائیلی در مخالفت با نتانیاهو به خیابان‌ها آمدند ۷ روسیه نخستین کشوری است که واکسن کرونا را ثبت می‌کند ۸ پیشنهاد ترکیه مبنی بر اعطای حق شهروندی به ترکمانهای لبنان مهمترین اخبار بین الملل ‎شب ناآرام بیروت/ حمله مهاجمان به چندین وزارتخانه/ درخواست ارتش برای حفظ آرامش+ فیلم و عکس ابعاد بازدید رئیس‌جمهور فرانسه از ویرانه‌های بیروت / آیا ماکرون واقعا برای کمک به لبنان رفت؟ افزایش احتمال فروپاشی کابینه رژیم صهیونیستی همزمان با گسترش اعتراضات علیه نتانیاهو لبنان| پشت پرده حمله عناصر مشکوک به وزارتخانه‌ها/ افشای تلاش نفوذی‌ها برای نابودی پرونده‌های فساد مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم لبنان| آیا انتخابات زودهنگام راه مناسبی برای عبور از بحران‌هاست؟ مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اخبار آلمان ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اخبار آلمان آمار مبتلایان جدید ویروس کرونا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد

آلمان به دلیل مشکلات قطعات یدکی که در ایالات متحده تولید می‌شود و محدودیت‌های صادراتی از آمریکا به آلمان، تامین خودرو‌های زرهی MRAP (ضدمین) را به اوکراین آغاز نکرده است. این را روزنامه آلمانی بیلد با استناد به اسناد وزارت دفاع این کشور گزارش داده است.

به گفته این نشریه، کی یف و شرکت آلمانی فلنزبرگر Flensburger Fahrzeugbau GmbH برای انتقال ۴۰۰ خودروی زرهی به توافق رسیده اند. ارزش سفارش ۳۱۵ میلیون یورو است.

از سند وزارت دفاع آلمان برمی آید که قرار بود تامین تجهیزات از ژانویه ۲۰۲۴ آغاز شود و تا اکتبر همان سال ادامه یابد. اما فعلاً تحویل آغاز نشده است.

یکی از نمایندگان این وزارتخانه به درخواست این نشریه اظهار داشت که تحویل ماشین آلات برای سال ۲۰۲۴ در چند مرحله برنامه ریزی شده است.

به نوشته این روزنامه، امسال به جای ۲۰۰ خودروی زرهی، تنها ۱۰۰ خودرو به اوکراین تحویل داده می‌شود.

در ۱۸ آوریل، معاون صدراعظم آلمان و وزیر اقتصاد رابرت خالک در یک سفر غیرمنتظره برای گفتگو با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین وارد کی یف شد و درباره این قرار داد گفتگو شد. اما مقامات آلمانی به رغم وعده‌ای که درباره ارسال به موقع خودرو‌های زرهی داده بودند، هنوز موفق به تحویل این خودرو‌ها نشده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • تقابل شدید آلمان با آزادی بیان برای حمایت یکجانبه از اسرائیل
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • اسپانیا: نگران گسترش جنگ غزه به لبنان هستیم