Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده بروجرد نحوه پرداخت حق الزحمه کادر درمان در شرایط شیوع کرونا را ناعادلانه خواند و خواستار ورود وزیر بهداشت به این موضوع شد.

به گزارش ایسنا، عباس گودرزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس با تسلیت شهادت خانم زهرا شیرویه  سرپرستار بخش کرونای بیمارستان آیت الله بروجردی شهرستان بروجرد، در تذکری به وزیر بهداشت و درمان در خصوص پرداخت حق الزحمه نیروهای بیمارستان ها گفت: درباره نحوه پرداخت حق الزحمه نیروهای بیمارستانی در شهرستان ها و همچنین توزیع نیروها، ناعدالتی‌ وجود دارد آن هم در شرایطی که این افراد در خط مقدم مبارزه با کرونا زحمت می کشند و در نهایت به آن ها ٣٠٠ یا ۴٠٠ هزار تومان تعلق می گیرد و مبالغ بیشتر را به کسانی می دهند که در ستاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است که وزیر بهداشت در این باره ورود کند.

وی افزود: باید وضعیت نیروهای طرحی که در دوران کرونا خدمت می کنند با سایر نیروهای طرحی در دوران غیر کرونا متفاوت باشد، به همین دلیل باید وزیر بهداشت، سازمان برنامه و سازمان استخدامی تدبیری درباره این نیروها داشته باشد.

نماینده بروجرد همچنین با انتقاد از اجرایی نشدن دستور وزیر بهداشت درباره افزایش رشته های دانشکده پرستاری شهرستان بروجرد در تذکری دیگر خواستار پرداخت حقوق معوقه معلمان اعزامی خارج از کشور و ارتقا و تبدیل وضعیت نیروهای خدوم صدا و سیما شد.

گودرزی در پایان تاکید کرد که با توجه به مصوبه کمیسیون ماده ٢٣ و ردیف بودجه ملی باید هر چه سریعتر پروژه راه آهن شهرستان بروجرد اجرایی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس وزیر بهداشت پرداخت حق حق الزحمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان با بیان اینکه خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی شهرستان ۳۰ درصد افزایش یافته گفت: اائه خدمات داندانپزشکی مانند معاینات، ترمیم سطحی دندان و کشیدن در مراکز جامع سلامت شبکه بهداشت و درمان به جز ویزیت رایگان جهت جمعیت گروه هدف (کودکان زیر ۶ سال – کودکان ۶-۱۲سال – خانم‌های باردار) با تعرفه دولتی جهت سایرین انجام می‌شود.


حسن ذبیحی با اشاره به اجرای طرح ملی غربالگری دیابت و فشارخون در این شهرستان افزود: با تلاش کارکنان بهداشت تاکنون ۸۴ درصد جمعیت شهرستان اردستان خطرسنجی شدند که بیش از ۱۶ درصد جمعیت شهرستان اردستان که حدود ۳۹۵۹ نفر می‌شوند، مبتلا به دیابت و تقریبا ۳۰ درصد جمعیت که حدود ۶۹۳۸ نفر می‌شوند، دچار فشارخون هستند.


وی اردستان عامل مرگ و میر در شهرستان اردستان را بیماری‌های قلبی و عروقی عنوان کرد و گفت: به طور کلی فشار خون، مصرف دخانیات، کم تحرکی، چاقی و اضافه وزن و مصرف چربی‌های مضر مهم‌ترین علت بروز این بیماری است.

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • توزیع ناعادلانه پزشکان متخصص
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر