Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@09:04:11 GMT

آتش‌سوزی در بازار پردیس 1 کیش + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۶۶۸۴

آتش‌سوزی در بازار پردیس 1 کیش + فیلم و عکس

یکی از مخاطبان جماران با ارسال این فیلم( #سخن_مخاطبان ) نوشت:

 

بخشی از بازار پردیس 1 در جزیره کیش، صبح امروز (19 مرداد) درگیر آتش‌سوزی شد. «بازار بین‌المللی پردیس 1» از جمله بازارهای قدیمی جزیره کیش است.

 

شما نیز می توانید سوژه ها، اخبار، مطالبات، تصاویر و پیام های خود را از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir و در شبکه های اجتماعی فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و توئیتر jamarannews@ برای ما ارسال کنید.

 

 

حجم ویدیو: 5.02M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21 دانلود ویدیو

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام مسکن مهرهای غیرمعارض‌دار باقیمانده در سال ۱۴۰۳

تین نیوز

رییس هیأت مدیره شرکت عمران در بازدید از واحدهای مسکونی مهر پردیس از برنامه اتمام مسکن مهر در سال جاری خبر داد و گفت: منابع خوبی از صندوق ملی مسکن برای اتمام مسکن مهر و نهضت ملی در اختیار شرکت عمران شهرهای جدید قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سعید غفوری رییس هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید به همراه خلیل محبت خواه از پروژه های مسکن مهر پردیس و روند اجرا و تکمیل آن واحدها بازدید کرد.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به اهمیت اتمام مساکن مهر باقیمانده شهر پردیس، در پنجمین روز فروردین به اتفاق مدیرعامل شرکت عمران پردیس از کارگاه های اجرایی فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ بازدید کردیم. ما در شرکت عمران شهرهای جدید و کلیه شهرهای جدید تابعه، مطابق با دستور وزیر و رییس جمهوری باید مساکن مهر باقیمانده به ویژه پروژه هایی که در گذشته مشکل معارض نداشتند را تا قبل از پایان سال ۱۴۰۳، به اتمام برسانیم.  

وی افزود: حدود ۳۲ هزار واحد از مسکن مهر باقیمانده کشور مربوط به شهرهای جدید است که عمده این مسکن ها یعنی ۱۳۸۰۰ واحد مربوط به شهر جدید پردیس است که علت آن هم شرایط خاص توپوگرافی و زمان کلید خوردن پروژه است. ما همت را بر این گذاشتیم پروژه ها را در سال ۱۴۰۳ به اتمام برسانیم. 

رئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه خاطر نشان کرد: بعضی از پیمانکاران به ویژه در فازهای ۸ و ۱۱ از همین روزهای ابتدایی پای کار هستند اما برخی کم کار هستند که با توجه به تذکرات قبلی، همچنان فعال نشدند. ما اخطارهای لازم را صادر کردیم و هفته آینده مجددا از این پروژه ها بازدید خواهیم کرد. همین طور در سایر شهرها بازدیدهایمان ادامه خواهد یافت. 

غفوری افزود: در پردیس شاهد شتاب کارها هستیم و در آستانه اتمام پروژه ها قرار داریم و به همین دلیل در ابتدای سال از تیم اجرایی شرکت عمران پردیس انتظار داریم پروژه های باقیمانده به ویژه آن دسته از پروژه هایی که معارض نداشتند را تا پایان سال ۱۴۰۳ به اتمام برسانند و دستگاه های خدمات رسان نیز باید همت کنند و به ویژه دستگاه های مرتبط با وزارت نیرو و وزارت نفت، پابه پای افتتاحات و تحویل واحدها باشند تا ما بتوانیم این پروژه ملی و پروژه ای که برای مردم است را تحویل دهیم. 

غفوری در خصوص تامین مالی پروژه نیز گفت: از نظر تامین منابع مالی، با همتی که وزیر راه و شهرسازی در این موضوع داشتند و منابع خوبی که از صندوق ملی مسکن در اختیار شرکت عمران شهرهای جدید قرار گرفته، ما تقریبا مشکل خاصی را در بخش مالی نخواهیم داشت. بر این امر واقف هستیم که از آورده متقاضی و تسهیلات بانکی به ویژه در پردیس هیچ منابعی نداریم چرا که به اتمام رسیده و مطابق همین موضوع، ما منابع مالی مورد نیاز را از صندوق ملی مسکن تامین خواهیم کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از منزلی در پردیس
  • پنج هزار اصله نهال چنار در سطح ابهر غرس می‌شود
  • ۱۵ تن برنج و شکر در جزیره خارگ توزیع می‌شود
  • «آن‌ها دروغ می‌گویند» در پردیس تئاتر شهرزاد
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • اتمام مسکن مهرهای غیرمعارض‌دار باقیمانده در سال ۱۴۰۳
  • عکس| استوری جدید و معنادار پردیس پورعابدینی