Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@04:40:28 GMT

دیدار ناظمی با رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۶۷۰۶

دیدار ناظمی با رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور در کمیته ملی المپیک با صالحی امیری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مافیری، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور در کمیته ملی المپیک با رضا صالحی امیری و کیکاووس سعید رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی امیری در این دیدار اظهار داشت: تحولات خوبی را شاهد هستیم و انتظار دارم به خصوص در حوزه مسائل اجتماعی و شهروندی و کمپین های افزایش مهارت رانندگی و ایمنی فعالیت های شما گسترده تر شود

رئیس کمیته ملی المپیک درباره همگانی کردن و توسعه ورزش شهروندی توسط فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: بهره مندی عموم جامعه از امکانات ورزشی در رشته های نظیر فدراسیون شما که مخاطبان پرشمار دارد، بخش مهمی از حقوق شهروندی است و امیدوارم با جدیت برنامه های خود را ادامه دهید چرا نتایج آن در افزایش نشاط شهروندان و جوانان کاملا ملموس خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد

با حکم  عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، علی رشیدی به عنوان دبیرکل فدراسیون کبدی منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسئولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر