Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@06:04:44 GMT

دیدار دوستانه تیم ملی والیبال بلغارستان پشت درهای بسته

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۶۷۴۳

دیدار دوستانه تیم ملی والیبال بلغارستان پشت درهای بسته

‍‍‍‍‍‍

تیم ملی والیبال بلغارستان ۲ دیدار دوستانه مقابل تیم ملی مولداوی برگزار می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال بلغارستان در دیدارهایی دوستانه و غیر رسمی به مصاف تیم ملی مولداوی می‌رود. این دو مسابقه، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 21 و 22 در سالن «آرمیک» شهر پلوودیف و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلواندو پرندی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی بلغارستان در این بازی‌ها، بازیکنان تاثیرگذار خود مثل تسوتان سوکولوف، گئورگی سگانوف، مارتین آتاناسوف و گئورگی پتروف را به دلیل حضور در تیم‌های بلاشگاهی در اختیار ندارد.

تیم ملی بلغارستان یکی از حریفان ایران در لیگ ملت‌های والیبال 2021 است. تیم ملی ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها (31 اردیبهشت تا دوم خرداد 1400) با تیم‌های ایتالیا (میزبان)، کانادا و بلغارستان روبرو خواهد شد.

آکادمی ملی المپیک میزبان قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال

انتهای پیام/

 

R1015159/P/S3,31/CT10 واژه های کاربردی مرتبط والیبال بیشتر بخوانید... مراسم تالار مشاهیر والیبال برگزار نمی‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مراسم تالار مشاهیر والیبال برگزار نمی‌شود واژه های کاربردی مرتبط والیبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ پیام رونالدو پس از اخراج ساری از یوونتوس/ تهدید کریس به جدایی، دلیل تغییر در کادر فنی بانوی‌پیر ۲ گتوسو: با کلی حسرت از خوردن ۳ گل مسخره، لیگ قهرمانان را ترک می‌کنیم/ پیرلو خودش را بیچاره کرد! ۳ گواردیولا: دل خوش کردن به حذف رئال مادرید، کوچک بودن‌مان را نشان می‌‌دهد/ به من درباره لیون هشدار داده‌اند ۴ سپاهان با دو غایب برابر استقلال ۵ کمیته انضباطی فیفا: اقدامات پرسپولیس نشان می‌دهد که باشگاه درصدد اجرای حکم است ۶ لیگ قهرمانان اروپا| بارسلونا و بایرن مونیخ به یکدیگر رسیدند/ ناپولی و چلسی حذف شدند ۷ اعتراض هواداران، سپاهان را به تهران کشاند ۸ عقیلی: تصور می‌کردم سپاهان ۱۵ تا ۲۰ امتیاز بیشتر بگیرد/ پرسپولیس امسال ۲ انتخاب هوشمندانه داشت مهمترین اخبار ورزشی لطیفی: ساختار دفاعی استقلال ایراد دارد/ قلعه‌نویی و مجیدی به خاطر جایگاه‌شان جام حذفی را جدی می‌گیرند عربشاهی: پرسپولیس مقابل ذوب آهن به دنبال ۳ امتیاز نبود/ سرخ‌پوشان می‌توانند از قهرمانی‌شان در جام حذفی دفاع کنند علی‌نژاد: روی افتخارآفرینی تکواندو در المپیک حساب کرده‌ایم/ سلامتی ورزشکاران در اولویت است رشیدی: استقلال شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیا دارد/ طرز فکر حسینی در ابتدای فصل درست نبود مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم لبنان| آیا انتخابات زودهنگام راه مناسبی برای عبور از بحران‌هاست؟ مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان به یکقدمی فینال رسید

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، در دیدار دوم که عصر یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در سالن مملو از تماشاگر امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد، تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۷۶ بر ۷۰ مقابل تیم مهرام شهر قدس به برتری رسید و سری دوم نیمه‌نهایی را نیز به سود خود رقم زد.

«مصطفی هاشمی» در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه سینا واحدی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، ویل چری و ارسلان کاظمی وارد زمین مسابقه کرد و شاگردان «علی آرزومندی» در تیم مهرام نیز با ترکیب ابتدایی محمد جمشیدی، سجاد مشایخی، سجاد پذیرفته، پیتر گرگوریان و الیجا هولمن پای به زمین گذاشتند.

بازی نخست دوتیم عصر جمعه با نتیجه ۸۴ بر ۵۹  به سود شهرداری گرگان پایان یافته بود. این مرحله از مسابقات به صورت ۳ برد از ۵ بازی در حال برگزاری است.

دیدار سوم دو تیم به میزبانی مهرام برگزار خواهد شد اما هنوز زمان آن از سوی فدراسیون اعلام نشده است.

شهرداری گرگان با برتری مقابل لیموندیس شیراز و مهرام با شکست مس کرمان به این مرحله راه یافته‌اند.

تیم شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی سه دوره اخیر این مسابقات است.

این تیم پنجشنبه‌ ششم اردیبهشت‌ماه در بیروت دیدار رفت بازی فینال باشگاه‌های غرب آسیا را مقابل تیم الریاضی لبنان برگزار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • شهرداری گرگان به یکقدمی فینال رسید
  • تمرین تیم ملی فوتسال پیش از رویارویی با کویت برگزار شد
  • اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی همزمان با هفته کار و کارگر در البرز
  • دوستانه با برادر فضائلی
  • اهدا روسری‌های رنگی و دخترانه به دختران بی‌حجاب توسط پلیس | رفتار دوستانه پلیس با زنان و دختران را ببینید
  • اردیبهشت برای رییس جدید والیبال توفانی استارت خورد
  • دو بازی دوستانه برای استقلالی‌ها پیش از بازی با تراکتور
  • ارائه پیشنهادات جهاد دانشگاهی برای تحقق شعار سال به دولت
  • پارلمان بلغارستان مجوز فعالیت شرکت های ریلی خارجی در این کشور را صادر کرد