Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: شهرستان‌های بندرلنگه، قشم و کیش در استان هرمزگان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند اما شهرستان بندرعباس در وضعیت نارنجی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر حسین فرشیدی ظهر امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: وضعیت ۱۳ شهرستان هرمزگان ازنظر شمار بیماران بستری و فوت‌شدگان کرونا در تاریخ ۱۹مرداد ۹۹ در 4 وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و سفید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بندرلنگه، قشم و کیش در وضعیت قرمز هستند. بندرعباس، میناب و رودان و پارسیان در وضعیت نارنجی و حاجی‌آباد، بستک و بندرخمیر در وضعیت زرد قرار دارند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، بشاگرد، سیریک و ابوموسی نیز در وضعیت سفید هستند.

لازم به توضیح است که ابوموسی تا پیش از این به عنوان تنها شهر سبز ایران مطرح بود که به نظر می‌رسد موارد مشکوکی از ابتلای به کرونا در این جزیره شناسایی شده که وضعیت آن از سبز به سفید تغییر کرده است.

انتهای پیام/88055

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بیماران بستری هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۶ اردیبهشت‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه خرمشهر ۱۱۸ میکروگرم بر مترمکعب بوده، بنابراین هوای این شهر در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» بوده است.

همچنین در این مدت هوای اهواز، مسجدسلیمان و ماهشهر در وضعیت «قابل قبول» بوده و هوای هندیجان در وضعیت «پاک» بوده است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است. 

 

 

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان