Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تجهیز کتابخانه‌های کانون پرورش فکری استان همدان خبر داد و گفت: بر اساس طرح تمیم (تامین محتوای یک پارچه مراکز کانون ) قریب به ۳۰ هزار جلد کتاب به مراکز ثابت و سیار و پستی استان همدان ارسال شد.

معصومه ابراهیمی هژیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از تجهیز کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبر داد و گفت:‌ بر اساس طرح تمیم (تامین محتوای یک پارچه مراکز کانون ) قریب به ۳۰ هزار جلد کتاب به مراکز ثابت و سیار و پستی استان همدان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این رو کانون طی روز‌های اخیر ۵۶ عنوان کتاب ناشران مختلف را در کنار هفت عنوان از کتاب‌های کانون، ۵۰ عنوان بریل برای استفاده کودکان و نوجوانان نابینا،۲۰ عنوان کتاب آوای کانون و 10 عنوان نشریه آفرینش کودکی و نوجوانی به تمامی مراکز استان ارسال کرد.

معاون فرهنگی کانون استان با بیان اینکه کتاب‌های ارسالی هم زمان با آغاز فعالیت‌های تابستانی در قفسه‌های کتاب مراکز فرهنگی- هنری کانون قرار گرفت، تصریح کرد: عناوین کتاب‌ها با موضوعات مختلف با هدف تأمین نیازهای مطالعاتی اعضای کانون و حمایت از ناشران حوزه کودک و نوجوان خریداری شده است.

وی ادامه داد: این کتاب‌ها شامل آثار حوزه خردسال، کودک و نوجوان است که از سوی کارشناسان جایزه کتاب کودک و نوجوان کانون به عنوان کتاب‌های مناسب این حوزه انتخاب شده و در قالب طرح تمیم در اختیار کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی هنری کانون قرار می‌گیرد.

ابراهیمی‌هژیر با اشاره به اینکه این طرح به شکل فصلی اجرا می‌شود،‌گفت:‌ علاوه بر کتاب، مجموعه‌ای از اسباب‌بازی، سرگرمی و نشریات کانونی نیز به همراه کتاب‌های برگزیده شده‌ جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان کانون در هر فصل از سوی تهران به مراکز استان‌ها ارسال خواهد شد.

وی در ادامه به مراسم جشن عید غدیر و روز خبرنگار اشاره و اظهار کرد: چون عید غدیر و روز خبرنگار یکی بود، طبق یک طرحی از اعضا خواستیم که خبرنگار خانواده خود باشند البته با دو موضوع یکی مربوط به کرونا که از والدین بپرسند که چرا ماسک می‌زنند و چرا ماسک نمی‌زنند؟!

معاون فرهنگی کانون افزود: مسابقه بعدی هم در مورد عید غدیر بود که بچه‌ها از جشن‌هایی که در این روز بزرگ در خانه خود برپا کرده‌اند خبر، گزارش و عکس تهیه کنند برای کانون بفرستند و البته تولید محتوا هم به کمک مربیان بخش دیگری از این مسابقه بوده که قصه، شعرخوانی، نقاشی، خوشنویسی و سفالگری با موضوع امام علی و عید غدیر برگزار کنند و این محتواها روی سایت استانی و کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: كانون فكري همدان کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان همدان کتابخانه ها عید غدیر کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ کارشناس کانون پرورش فکری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: تماشاخانه سیار از امروز در استان مرکزی حضور دارد و در سه نقطه از استان نمایش عروسکی، پخش انیمیشن و برنامه‌های متنوع دیگر را اجرا می‌کند. 
فربدزاده افزود: این تماشاخانه در قالب یک تریلی مجهز به پخش فیلم و اجرای تئاتر حضور پیدا می‌کند و برای علاقه‌مندان به اجرای برنامه می‌پردازد. 
او مهمترین هدف حضور این تماشاخانۀ سیار را اجرای برنامه در مناطق مستضعف، اجرای عدالت فرهنگی، افزایش نشاط اجتماعی، معرفی بیشتر کانون و فعالیت‌های آن به مخاطبان عنوان کرد. 
کارشناس کانون پرورش فکری افزود: تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مناطق مختلف کشور برای کودکان  برنامه‌های فرهنگی از جمله قصه‌گویی، تئاتر، نمایش و فیلم اجرا می‌کند.

دیگر خبرها

  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • بزرگداشت جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد