Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@17:55:01 GMT

سرخابی مهرماه بورسی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۷۰۰۸

سرخابی مهرماه بورسی می‌شوند

ایران اکونومیست- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: حداکثر اوایل مهرماه ورود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بورس نهایی می‌شود.

 مهدی علی‌نژاد در برنامه یک برنامه تلویزیونی در رابطه با آخرین وضعیت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: قصد داریم اشتباه ۴۰ ساله دولت در باشگاهداری را برطرف کنیم و به دلیل موانع و مشکلات موجود در خصوصی سازی دو باشگاه روند طولانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان افزود: در عین حال دو ورزشگاه مرغوبکار و کمپ حجازی برای استقلال و دو ورزشگاه شهید گمنام و درفشی‌فر به نام پرسپولیس در خواهد آمد و در مرحله صدور سند قرار دارد و تصور می کنیم حداکثر اوایل مهرماه ورود به بورس را در مورد این دو باشگاه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اداره ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس سخت است، عنوان کرد: بخش عمده بدهی استقلال و پرسپولیس پرداخت شده است و در هفته گذشته پرسپولیس ۸۵۰ هزار یورو از بدهی های قبلی خود را پرداخت کرد که مربوط به سه دستیار برانکو به طور کامل و بخشی از طلب برانکو بود و با وجود مسائل مطرح شده فیفا در این مورد قبول کرده که مطالبات دستیاران برانکو را پرداخت کند.

 

 ایبِنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره و پس از سالها، طلسم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شکسته شد و این دو تیم بزرگ پایتخت به ترتیب به کنسرسیوم هایی از هلدینگ خلیج فارس و زیرمجموعه هایش و کنسرسیومی متشکل از 6 بانک واگذار شدند.

استقلال و پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا، باید از زیر سایه مالکیت مشترک زیر نظر وزارت ورزش و جوانان خارج می شدند که بالاخره این کار صورت گرفت.

طبق اخبار اعلام شده، فردا صبح آیین واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور وزرای اقتصاد و ورزش برگزار می‌شود تا سرخابی ها در آخرین روزهای ددلاین تعیین شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، رسما واگذار شوند.

دیگر خبرها

  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود