Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکراله شیرخانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تسهیلات توسط بانک های توسعه تعاون، کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها زمینه اشتغالزایی ۶ هزار و ۸۱۱ نفر در استان را فراهم کرده است، افزود: ۳۸ میلیارد تومان اشتغال فراگیر نیز به ۱۳۷ طرح با اشتغال ۴۵۴ نفر توسط بانک های عامل تجارت، توسعه تعاون، رفاه کارگران، سپه، صادرات، ملت و کشاورزی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: در بخش تعاون نیز از ابتدای سال گذشته تاکنون ۸۳ تعاونی تشکیل، ۹۸۰ فرصت شغلی ایجاد و ۸۹۹ نفر عضو در تعاونی ها جذب شدند.

شیرخانی از پرداخت ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی های استان در مدت یاد شده(ابتدای سال گذشته تاکنون) خبر داد و اضافه کرد: همچنین در این مدت چهار هزار و ۱۹۳ مشاوره، توانمندسازی، ساماندهی، و ایجاد بستر اشتغال برای کارجویان بخش تعاون صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۸۵ مکاتبه با وزارتخانه برای تسهیلات و سایر مشکلات، ۱۲ بازدید و بررسی مشکلات تعاونی ها، ۹۶ مورد کمک به بهسازی و نوسازی شرکت های تعاونی و ۱۳ مورد کمک به تعاونی های متعارف متشکل از سه دهه اول درآمدی جامعه انجام شده است.

شیرخانی، کمک به تعاونی های فرش دستباف و گلیم، نظارت بر برگزاری مجامع و بازدید مالی و بررسی صورت های مالی را از دیگر اقدامات حوزه تعاون در استان بیان کرد.

برچسب‌ها ایلام تسهیلات بانکی اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام تسهیلات بانکی اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام تسهیلات بانکی اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر سه‌شنبه در نشست با معاون امور دهیاری‌های وزارت کشور با تشریح اقدامات دولت در سطح روستاها اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت ایران قوی اقدامات ارزشمندی در همه بخش‌ها در سطح روستاها انجام شد که رضایت‌مندی خوبی بین مردم شاهد هستیم هر چند تا نقطه مطلوب فاصله است.

وی افزود: به حمدالله اتحاد و همدلی خوبی بین اعضا شوراها و دهیاران در سطح شهرستان شاهد هستیم که خروجی آن خدمت بی منت به مردم است.

فرماندار دشتی ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی در سطح روستاها اجرای طرح‌های اشتغالزایی است که تاکنون توفیقات خوبی حاصل شد ولی هنوز باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم تسهیلات لازم جهت اجرای طرح‌های اشتغال‌زا و درآمدزا به شهرستان تزریق شود.

بحرانی بیان کرد: با توجه به وسعت شهرستان نیاز است ماشین آلات لازم به دهیاران برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم اختصاص داده شود.

کد خبر 6086985

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در استان