Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:55:21 GMT

فیروز زیرک‌کار از پیرغلامان تبریز درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۷۰۵۳

فیروز زیرک‌کار از پیرغلامان تبریز درگذشت

حاج فیروز زیرک‌کار از پیرغلامان تبریز معروف به «فخرالذاکرین» امروز به دلیل نارسایی قلبی در ۸۴ سالگی درگذشت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حاج فیروز زیرک‌کار از پیرغلامان تبریز معروف به «فخرالذاکرین» امروز به دلیل نارسایی قلبی درگذشت.

حسین زیرک‌کار، فرزند حاج فیروز زیرک‌کار از پیرغلامان تبریز چندی پیش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: پدرم دو هفته پیش از 29 تیرماه به دلیل نارسایی قلبی و در پی آن تراکم آب در ریه‌ها در بیمارستان و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فیروز زیرک‌کار از پیرغلامان تبریز معروف به «فخرالذاکرین» متولد اول دی‌ماه سال1315 بود که به مدت دو هفته در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود و امروز دارفانی را وداع گفت.

خبرگزاری تسنیم، درگذشت این پیرغلام را به جامعه مداح و خانواده معزز تسلیت می‌گوید.

پناهیان: مداحان در عرصه‌های مجازی فعال‌تر شوند/ توجه به موضوع مهدویت در اشعار و روضه‌های محرمشاعر و مداح پیشکسوت: آیین‌های عزاداری اصیل‌اند نه قدیمی

انتهای پیام/

R1515/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مداحان اهل بیت بیشتر بخوانید... "حاج فیروز زیرک‌کار" پیرغلام اهل‌بیت(ع) در بیمارستان بستری شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... "حاج فیروز زیرک‌کار" پیرغلام اهل‌بیت(ع) در بیمارستان بستری شد واژه های کاربردی مرتبط مداحان اهل بیت پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ خندوانه آبان پخش می‌شود ۲ زن فقیری که گاو مرده خود را با معجزه امام کاظم (ع) زنده یافت ۳ سرنوشت تمام انسان‌ها به پیام غدیر گره خورده است/ چرا پیامبر(ص) غدیر را برای اعلام جانشینی برگزید؟ ۴ شبکه یک حضور رشیدپور را تکذیب کرد ۵ مستندی از پشت پرده "آقازاده" ساخته شد + فیلم ۶ جلالی: نذورات محرم در قالب کمک‌های مؤمنانه باشد/ دسته‌روی ممنوع است + فیلم ۷ "زیرخاکی ۲" نوروزی شد؟/ "خانه امن" آبان‌ماه در تلویزیون ۸ غدیر؛ رسالت ما و رسانه مهمترین اخبار فرهنگی امیرخانی: تمام حرف من یک کلمه است: «آموزش»/ جای خالی هنر در کشور ما احساس می‌­شود اکران فیلم‌های خارجی بدون رایت و دردسر ادامه دارد/چرا «تنت» را اکران نکنیم؟! ابهاماتی درباره شیوه‌نامه جدید عزاداری محرم/ حیدری: مواضع جدید ستاد کرونا با شیوه‌نامه قبلی مغایرت دارد "زیرخاکی ۲" نوروزی شد؟/ "خانه امن" آبان‌ماه در تلویزیون مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم لبنان| افشای تلاش‌ ۱۴ مارسی‌ها برای ایجاد هرج و مرج و تحریف افکار عمومی ضد حزب‌الله مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است لبنان| آیا انتخابات زودهنگام راه مناسبی برای عبور از بحران‌هاست؟ دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مداحان اهل بیت مداحان اهل بیت حاج فیروز زیرک کار اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور و نساجی به یاد نادر دست نشان

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس نساجی و تراکتور در هفته بیست و چهارم در ورزشگاه وطنی برگزار شد و بازیکنان دو تیم در مراسم پیش از بازی از نادر دست‌نشان، پیشکسوت فقید نساجی یاد کردند.

بازیکنان دو تیم جلوی تصویر نادر دست نشان گل گذاشتند و به این شکل در سالگرد درگذشت نادر دست نشان یاد و خاطره او را گرامی داشتند.

دست‌نشان در ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ به علت بیماری کرونا در بیمارستان رازی قائم‌شهر درگذشت و در آرامگاه سید ملال قائم‌شهر به خاک سپرده شد.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • تراکتور و نساجی به یاد نادر دست نشان
  • سلطان گلاب ایران و جهان درگذشت
  • مجید راهب درگذشت
  • پدر گلاب ایران درگذشت
  • «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت
  • روحانی جهادی خوی درگذشت
  • تجلیل ازتعدادی ازپیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی
  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • (تصاویر) مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله امامی کاشانی