Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری خواستار حل مشکل تردد و توقیف‌های ورزشکاران موتور سنگین شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، مازیار ناظمی در ادامه سفر استانی خود به سیستان و بلوچستان به دیدار فدا حسین مالکی، نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظمی با گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، به مشکلات تردد و توقیف موتورهای سنگین ورزشکاران این رشته پرداخت و اظهار داشت: متاسفانه خلاهای قانونی و تفسیرهای مختلف در نزد نهادهای مختلف، فعالیت ورزشکاران این رشته را با مشکلات مختلف و قاچاق گسترده موتور مواجه کرده است.

ناظمی از رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و نماینده مردم زاهدان خواست برای حل این معضل قدیمی ورزشکاران و قهرمانان اقدام عاجلی صورت گیرد.

فدا حسین مالکی، نماینده مردم زاهدان با تقدیر از اقدامات فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: بخش مهمی از ماموریت‌های ورزش در بخش نشاط اجتماعی است و رشته اتومبیلرانی و موتورسواری پتانسیل زیادی در مشارکت در برنامه‌های اجتماعی دارد.

وی افزود: فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری برای حل مشکل موتورهای سنگین ورزشکاران بعد از جلسات کارشناسی، طرحی را به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارائه کنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مجلس فدراسیون امنیت ملی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد ادعای کذب یک رسانه معاند درباره فدراسیون کاراته

به دنبال انتشار گزارشی با عنوان " گرفتن تعهد محضری از ورزشکاران برای مصاحبه نکردن با رسانه‌های خارجی" در یکی از رسانه‌های معاند، فدراسیون کاراته اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در این اطلاعیه آمده است: «یکی از رسانه‌های معاند و ضد انقلاب امروز با انتشار گزارشی به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد فدراسیون کاراته با اخذ تعهدنامه رسمی از ورزشکاران در دفتر اسناد رسمی، آنها را از مصاحبه با رسانه‌های خارجی منع کرده است».

فدراسیون کاراته ضمن رد این ادعای کذب، اعلام می‌دارد که تا به امروز حتی در یک مورد چنین تعهدنامه‌ای از ورزشکاران یا مربیان اخذ نشده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است، البته انتشار این دست اخبار و گزارش‌های کذب و بی‌اساس ریشه در تلاش رسانه‌های معاند و ضدانقلاب (که ید طولایی در دروغ پراکنی دارند)، برای برهم زدن آرامش و تمرکز ورزشکاران به ویژه کاراته‌کاهای عزیز دارد که پیش از این نیز مسبوق به سابقه بوده است."

دیگر خبرها

  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • ناتو: طرحی برای اعزام نیرو به اوکراین نداریم، اما مشاور نظامی در کی‌یف داریم
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند
  • رد ادعای کذب یک رسانه معاند درباره فدراسیون کاراته
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • تردد غیرقانونی خودروهای سنگین از روی پل خرمشهر
  • ورزشکاران زنجانی ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کردند
  • یکم اردیبهشت روز شهدای ورزشکار