Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سید علی یزدی خواه در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان ضمن تبریک عید غدیر خم در تذکر شفاهی  خود گفت: از اقدامات کارپردازی مجلس برای تهیه شال سبز برای سادات تشکر می کنم، اما امیدوارم در نوبت های بعدی از نمونه های وطنی و ملی برای تجلیل استفاده کنند.

اخبار سیاسی- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: سال 92 بحث کنکور و جذب دانشجو براساس سوابق تحصیلی در مجلس تصویب شد، همچنین در سال 93 دستورالعمل اجرایی آن توسط دولت ابلاغ شد، ولی تا الان هیچ اتفاقی در این حوزه رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی سال 95 در مجلس مجدداً اصلاحیه ای تصویب شد که براساس آن 85 درصد ظرفیت دانشگاه ها از طریق اعمال سوابق تحصیلی تکمیل می شود.

وی خطاب به وزرای بهداشت، علوم، آموزش و پرورش و رئیس سازمان سنجش گفت: چرا از سال 95 تاکنون این موضوع را ساماندهی نکردید؟ در حدود 7 ماه است که با اعصاب و روان خانواده و فرزندانشان بازی می کنید. موضوع کرونا از روز بعد از انتخابات در کشور مطرح شد، اما تا امروز بحث چگونگی حفظ سلامتی فرزندان در آزمون ها وجود دارد.

یزدی خواه ادامه داد: کنکور در تاریخ 29، 30 و 31 مردادماه در سراسر کشور برگزار می شود، پیک شرکت کنندگان در روزهای پنجشنبه و جمعه است. یک میلیون و 400 هزار نفر از جوانان ما در این آزمون ها شرکت کردند، حداقل سطح تقاضای ما این است که کنکور در دو هفته متوالی به منظور تامین مقدمات، عوامل انسانی و ضدعفونی محل برگزاری آزمون، اجرا شود تا پس از آزمون ها با خیل عظیمی از جوانان بیمار مواجه نشویم. از این رو موضوع حذف کنکور و جذب دانشجو براساس سوابق تحصیلی را از وزرای دولت مطالبه کرده و امیدواریم حداقل برای سال آینده اجرایی شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سازمان سنجش کنکور کنکور مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، در اطلاعیه این سازمان آمده؛ با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که به علت تعطیلات عید نوروز تا شانزدهم فروردین موفق به ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که از امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین تا پنجشنبه ۳۰ فروردین) نیز بتوانند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.
داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ثبت‌نام کنند.
برای داوطلبانی که پیش از این در نوبت دوم آزمون سراسری ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ دریافت رمز ارز به خاطر تقلب در کنکور
  • بازداشت ۲۰ نفر در خصوص فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور
  • بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»
  • آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور
  • آخرین فرصت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ آغاز شد
  • فرصت دوباره برای جاماندگان از ثبت‌نام کنکور
  • «ناآگاهی» بزرگ‌ترین تهدید سلامت روان
  • «ناآگاهی» بزرگترین تهدید سلامت روان است