Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@22:38:10 GMT

ادامه ممنوعیت اقامه نماز جمعه در مساجد الجزایر

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۷۳۳۵

ادامه ممنوعیت اقامه نماز جمعه در مساجد الجزایر

نخست وزیر الجزایر اعلام کرد که مساجد این کشور شنبه هفته آینده بازگشایی می شوند، اما نماز جمعه در مساجد همچنان برگزار نمی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الاتحاد»، «عبدالعزیز جراد»، نخست وزیر الجزایر اعلام کرد: مساجد این کشور شنبه هفته آینده (25 مرداد ماه) مصادف با 15 آگوست بازگشایی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نخست وزیر الجزایر در این بیانیه اعلام کرد: سیستم اجرایی کشور مسئول بازگشایی تدریجی مساجد و نظارت بر آن است.

 

در این بیانیه آمده است: در نخستین مرحله ، مساجد 29 ایالت که یک هزار نفر ظرفیت دارند، بازگشایی می شوند و تنها نماز ظهر، عصر و مغرب و عشاء در طول هفته در مساجد برگزار می شود.

 

در ادامه بیانیه آمده است: نماز جمعه همچنان در مساجد برگزار نخواهد شد و مساجد  19 ایالت دیگر نیز به تدریج بازگشایی خواهند شد.

 

نخست وزیر الجزایر در ادامه تاکید کرد: مساجد طبق زمانبندی تعیین شده بازگشایی می شوند و نمازگزاران ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

 

دولت از نمازگزاران خواست برای حفظ سلامت خود و دیگران به قوانین احترام بگذارند و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 

وزارت بهداشت الجزایر اعلام کرد: بر اثر ویروس کرونا، تا جمعه هفته گذشته یک هزار و 281 نفر فوت کرده و 34 هزار و 155 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند. همچنین 23 هزار و 667 نفر بهبود یافته اند.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: مساجد الجزایر عدم برگزاری نماز جمعه مساجد جهان نخست وزیر الجزایر بازگشایی می شوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات وعده صادق

نمازگذاران گیلانی و مردم غیور استان پس از اقامه نماز پرشکوه و دشمن شکن جمعه، با گام‌هایی استوار به خیابان‌ها آمده و با شرکت در راهپیمایی و سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، ضمن محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه رژیم جعلی اسرائیل بر علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه و همچنین به شهادت رساندن مستشاران نظامی ایران در سوریه، حمایت کامل خود را از عملیات تلافی جویانه وعده صادق از سوی دلاورمردان سپاه به مواضع رژیم جعلی اسرائیل اعلام کردند.

در برخی شهرهای گیلان هم ، نمازگذران پس از اقامه نماز جمعه، در محل برگزاری نماز تجمع کرده و حمایت خود را از عملیات موفق و غرور آفرین سپاه اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از وعده صادق بعد از اقامه نماز جمعه در چرمهین + فیلم
  • راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود