Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت : براساس بررسی‌های به عمل آمده از امروز تا اواسط هفته جاری شرایط جوی در سطح استان پایدار بوده و آسمان استان غالباً صاف پیش بینی می‌شود.

او از حاکمیت هوای خنک در مناطق مرکزی و جنوبی استان در طول شب و ساعات اولیه صبح خبر داد و افزود: طی سه روز آینده دمای هوا روند افزایشی داشته و پدیده غالب در بیشتر مناطق استان به ویژه در مناطق شمالی و مرکزی وزش باد در بعد از ظهر و عصرها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از عصر سه‌شنبه هفته جاری تا آخر هفته با فعالیت سامانه ناپایدار جوی در منطقه، گاهی افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده غالباً به‌صورت رگبار موقتی دور از انتظار نیست.

محمدی ادامه داد: طی امروز شهرستان بیله‌سوار با حداکثر دمای ۳۷ درجه و شهرستان خلخال با حداکثر دمای ۲۵ درجه به ترتیب به عنوان گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هوای خنک وزش باد رگبار باران هواشناسی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه امروز عصر آسمان قم نیمه ابری و ابری همراه با رگبار و رعد وبرق خواهد بود گفت: عصرامروز شاهد وزش باد شدید با سرعت ۶۵ کیلومتر برساعت واحتمالا همراه با گرد و خاک در برخی مناطق خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه حتمالا در جنوب استان شاهد بارش های بیشتری باشیم افزود: حداقل دمای امروز ۱۶ درجه سانتیگراد ثبت شده و احتمالا به ۳۰ درجه سانتیگراد برسد.

قاضی با بیان اینکه فردا صبح آسمان قم نیمه ابری تا ابری همراه با بارش‌های پراکنده خواهد بود گفت: عصر فردا نیز شاهد افزایش میزان سرعت باد و رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

وی افزود: پیش بینی میکنیم دمای هوا در قم فردا سه شنبه با کاهش ۱۰ درجه‌ای به حداکثر به ۲۰ درجه سانتیگراد برسد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان