Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا راشکی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در این راستا بیش‌از ۵۰ تن مرغ و برنج برای طبخ غذا بین هیات‌ها و مواکب و مساجد سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

وی از برگزاری جشن اهدای جهیزیه در سیستان و بلوچستان با حضور مسوولان ستاد اجرایی کشور و بنیاد احسان خبر داد و افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)در ماه‌های اخیر نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی بویژه کاهش آثار ویروس کرونا بر زندگی اجتماعی مردم استان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان ادامه داد: هم‌اینک این ستاد در ۲ مرحله رزمایش همدلی و احسان نسبت به توزیع ارزاق و بسته‌های غذایی اقدام کرده است.

وی افزود: در مرحله نخست رزمایش ۳۵ هزار بسته غذایی و در مرحله دوم بیش‌از ۶۵ هزار بسته پروتیینی بین اقشار مردم سیستان و بلوچستان توزیع شد.

راشکی تاکید کرد: مبارزه با این ویروس تا ریشه کنی آن ادامه خواهد داشت‌ و این ستاد تا آخرین لحظه در کنار مدافعان سلامت خواهد بود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان عید سعید غدیرخم ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان عید سعید غدیرخم سیستان و بلوچستان عید سعید غدیرخم سیستان و بلوچستان ستاد اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان: پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری با بازگشایی مسیر آب و خاک ریزی پای تیر‌های برق جهت پیشگیری و جلوگیری از خسارت به شبکه توزیع برق این منطقه اقدام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • سیل یا نبود مدیریت بحران؟ خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی