Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران از رفع تصرف زمین و قلع و قمع بنا در شهرستان بهشهر خبر داد      .
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران دربهشهر،به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان مازندران، مهندس سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی ضمن اعلام این خبر افزود : حکم خلع ید و قلع قمع بنای احداثی که توسط متصرفین در زمینی به مساحت 5/5 هکتار احداث گردیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

، با پیگیری حقوقی موضوع ، به صدور حکم خلع ید و قلع قمع گردید و حکم صادره با پیگیری کارشناسان حقوقی و اداره راه و شهرسازی ساری و توسط فرماندهی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان ، اجرا گردید که ارزش تقریبی آن حدود 150.000.000.000 ریال برآورد گردید.   
مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران افزود : بر اساس قانون ، هرگونه ساخت و ساز بدون مجوز ، دخل و تصرف ، تعرض و تجاوز بر اراضی دولتی جرم ابوده و مامورین یگان حفاظت این اداره کل در صورت مشاهده چنین مواردی اقدام قانونی لازم را بعمل می آورند.       
مهندس نظری یادآور شد: یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران به صورت 24 ساعته گشت زنی داشته و از اراضی دولتی محافظت و با افراد فرصت طلب و زیاده خواه برخورد قانونی خواهد نمود.   
وی در پایان از هم استانی های عزیز درخواست داشت که در صورت مشاهده هر گونه تجاوز به حریم راه و اراضی دولتی و ساخت و ساز غیرقانونی مراتب را به شماره تلفن 33375191-011 فرماندهی یگان حفاظت استان اطلاع رسانی نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رفع تصرف شهرستان بهشهر راه و شهرسازی استان مازندران کل راه و شهرسازی یگان حفاظت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف فوری ۸۷ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند

فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران گفت: سودجویان در ۸۷ هزار و ۲۵۰ مترمربع از اراضی ملی به ارزش تقریبی ۸۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اقدام به دیوارکشی و احداث بنا کرده بودند که پس از شناسایی نسبت به رفع تصرف فوری آن اقدام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، سرهنگ علیرضا مزرعی با اشاره به رفع تصرف فوری اراضی ملی، اظهار داشت: در دو روز متوالی به همت همکاران یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی شرق استان تهران، عوامل شهرداری، گشت امور اراضی و انتظامی، 76 مورد رفع تصرف فوری در اراضی ملی انجام شد.

وی ادامه داد: ارزش برآورد اراضی رفع تصرف شده، حدود 872 میلیارد و 500 میلیون تومان تومان بوده است.

فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران ادامه داد: این میزان رفع تصرف در پلاک‌های گندک دماوند، خورین رودهن و شهرک طلاییه بومهن به مساحت 87 هزار و 250 مترمربع انجام شد که سودجویان در این اراضی ملی اقدام به دیوارکشی و احداث بنا کرده بودند.

مزرعی با اشاره به اهمیت و رسالت مهم یگان حفاظت شرق استان تهران در حوزه حفاظت از سرمایه‌های ملی گفت: در راستای منافع عامه و با هدف صیانت از اراضی ملی و دولتی، یگان حفاظت از اراضی شرق استان تهران با بهره‌گیری از اصل اساسی پیشگیری، حتی بعد از ساعات اداری و در ایام تعطیل نیز از اراضی ملی و دولتی بازدید، حفاظت و در صورت بروز هرگونه مورد تصرف با فوریت اقدام می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی ملی مراتب را فوراً از طریق سامانه پیامکی 300041735 و یا تلفن گویای 1656 به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۰ هکتار اراضی‌ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد
  • ۵۰ هکتار اراضی ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد
  • رفع تصرف ۵۰ هکتار از اراضی ملی در بوکان
  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • رفع تصرف فوری ۸۷ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری