Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت لبنان از گسترده‌تر شدن تعطیلی این کشور در پی افزایش شمار مبتلایان به کرونا خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد٬ «حمد حسن» وزیر بهداشت لبنان با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا اعلام کرد که تعطیلی کشور گسترده‌تر از گذشته انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمد حسن در خلال نشستی در مرکز نظارت بر کنترل اپیدمی‌ها اظهار داشت که از امروز قرنطینه 3 روزه قابل قبول نیست و دوره آن به 5 روز افزایش خواهد یافت٬ همچنین جریمه متخلفان نیز افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد که کرونا پایانی ندارد و ما اکنون در مقابل ملاحظات سیاسی نیستیم٬ بلکه تصمیمات بر اساس افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و طبق اطلاعات و آمار و ارقام موثق گرفته شده است.

لبنان| استعفای یک وزیر کابینه دیابلبنان| آیا انتخابات زودهنگام راه مناسبی برای عبور از بحران‌هاست؟ابعاد بازدید رئیس‌جمهور فرانسه از ویرانه‌های بیروت / آیا ماکرون واقعا برای کمک به لبنان رفت؟

وزیر بهداشت لبنان گفت که برخی مناطق را که شمار مبتلایان بالا رفته تعطیل کرده و وضعیت اضطراری بهداشتی در آنها اعلام می‌کنیم؛ این تصمیمات به دور از ملاحظات سیاسی بوده و به کسانی که می خواهند از منازلشان خارج شده و در خیابان‌ها تردد کنند می‌گوییم که اولویت شما سلامتیتان است.

وی اعلام کرد که مسئولیت وزارت بهداشت امروز تعطیل کردن کشور است که از 5 روز تا 10 روز قابل تمدید بوده و نتیجه آن مطابق با پایبندی مردم به رعایت پروتکل‌ها و شمار مبتلایان است.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لبنان ویروس کرونا بیشتر بخوانید... لبنان| استعفای یک وزیر کابینه دیاب لبنان| آیا انتخابات زودهنگام راه مناسبی برای عبور از بحران‌هاست؟ ابعاد بازدید رئیس‌جمهور فرانسه از ویرانه‌های بیروت / آیا ماکرون واقعا برای کمک به لبنان رفت؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لبنان| استعفای یک وزیر کابینه دیاب لبنان| آیا انتخابات زودهنگام راه مناسبی برای عبور از بحران‌هاست؟ ابعاد بازدید رئیس‌جمهور فرانسه از ویرانه‌های بیروت / آیا ماکرون واقعا برای کمک به لبنان رفت؟ واژه های کاربردی مرتبط لبنان ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ ‎شب ناآرام بیروت/ حمله مهاجمان به چندین وزارتخانه/ درخواست ارتش برای حفظ آرامش+ فیلم و عکس ۲ لبنان| پشت پرده حمله عناصر مشکوک به وزارتخانه‌ها/ افشای تلاش نفوذی‌ها برای نابودی پرونده‌های فساد ۳ پاکستان وام یک میلیارد دلاری عربستان را پس می‌‌دهد ۴ مخالفت روسیه با بین المللی شدن تحقیقات درباره انفجار بیروت ۵ بازتاب انتقاد تند وزیر خارجه پاکستان از سران عربستان پس از بی‌توجهی به مساله کشمیر ۶ پیشنهاد ترکیه مبنی بر اعطای حق شهروندی به ترکمانهای لبنان ۷ هزاران اسرائیلی در مخالفت با نتانیاهو به خیابان‌ها آمدند ۸ روسیه نخستین کشوری است که واکسن کرونا را ثبت می‌کند مهمترین اخبار بین الملل ‎شب ناآرام بیروت/ حمله مهاجمان به چندین وزارتخانه/ درخواست ارتش برای حفظ آرامش+ فیلم و عکس ابعاد بازدید رئیس‌جمهور فرانسه از ویرانه‌های بیروت / آیا ماکرون واقعا برای کمک به لبنان رفت؟ افزایش احتمال فروپاشی کابینه رژیم صهیونیستی همزمان با گسترش اعتراضات علیه نتانیاهو لبنان| پشت پرده حمله عناصر مشکوک به وزارتخانه‌ها/ افشای تلاش نفوذی‌ها برای نابودی پرونده‌های فساد مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم لبنان| افشای تلاش‌ ۱۴ مارسی‌ها برای ایجاد هرج و مرج و تحریف افکار عمومی ضد حزب‌الله مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است لبنان| آیا انتخابات زودهنگام راه مناسبی برای عبور از بحران‌هاست؟ دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبنان ویروس کرونا لبنان ویروس کرونا مبتلایان به کرونا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل

مقاومت اسلامی در لبنان از هدف قرار دادن مقر تیپ گولانی و مقر یگان اغوز «۶۲۱» در پادگان «شراگا» در شمال شهر اشغالی عکا خبر داد.

به گزارش ایسنا، طبق بیانیه حزب‌الله لبنان این حمله یک حمله هوایی ترکیبی با پهپاد‌های تهاجمی و انتحاری بود که مقر‌های مذکور را هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد این حمله در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به شهرک عدلون و «ترور یکی از برادران مجاهد» آن انجام شده است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان ضمن انتقاد از سکوت جامعه جهانی در قبال کشتار غزه از آمادگی مقاومت لبنان برای درهم کوبیدن دشمن صهیونیستی خبر داد.

پیشتر رسانه‌های عبری گزارش دادند دود‌های متصاعد شده از شمال حیفا بعد از شنیده شدن صدای آژیر هشدار مشاهده شد.

طبق این گزارش‌ها، حزب‌الله لبنان به سمت هدفی مستقیم در نزدیکی حیفا شلیک کرده است.

پیش از این خبرنگار المیادین در این باره گزارش داد هدف نظامی در یکی از شهرک‌های ساحل اراضی اشغالی هدف مستقیم پهپاد‌های هجومی قرار گرفت.

خبرنگار المیادین افزود: هدف نظامی در عمق ساحل اسرائیل با پهپاد‌هایی که از جنوب لبنان شلیک شدند هدف قرار گرفت.

به گفته این خبرنگار، این حمله به واسطه اسکادرانی از پهپاد‌های شلیک شده از لبنان به سمت شهرک‌های الجلیل انجام شد که منجر به فعال شدن سامانه‌های پدافندی اسرائیل شد.

همچنین خبرنگار نظامی رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۲۰۰ هزار صهیونیست در پی شلیک سه پهپاد بر فراز نهاریا و عکا به پناهگاه‌ها رفتند.

به گفته این خبرنگار، در عید پسح سال گذشته میلادی نیز موجی از موشک‌ها به شلومی شلیک شد و امروز نیز در همین روز تعدادی پهپاد شلیک شدند. وضعیت امنیتی شمال اراضی اشغالی از زمان بد شده و امروز بدتر شده است.

از امروز عید پسح یهودیان به مدت یک هفته آغاز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد