Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@01:55:07 GMT

آمارفوتی کرونا در ۲۴ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۷۵۹۳

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد بروز و فوتی ناشی از کووید-۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۸ هزار و ۴۲۷ نفر رسید. ناطقان: دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۶۱ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۲۶ هزار و ۷۱۲ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.

بنابر اعلام لاری، خوشبختانه تا کنون ۲۸۴ هزار و ۳۷۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی ادامه داد: ۴۰۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تا کنون دو میلیون و ۶۸۶ هزار و ۴۹۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح استانهای در وضعیت قرمز بیماری گفت: استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری درباره استانهای در وضعیت هشدار گفت: همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.
منبع: ایسنا برچسب ها: فوتی ، کرونا ، ناطقان ، ایران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فوتی کرونا ناطقان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان سرطان رایگان می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی گفت: به زودی با اجرای پویش ملی غربالگری بیماران سرطانی، افراد مشکوک به این بیماری، رایگان تحت مراقبت‌های درمانی قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است از آبان ماه سال گذشته «صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج» جهت حمایت از این بیماران در سازمان بیمه سلامت فعال شد و از حدود یکسال گذشته تاکنون ۱۰۷ گروه بیماری امکان استفاده از مزایای این صندوق برایشان فراهم شده است؛ و وظیفه این صندوق نیز پرداخت هزینه‌ها علاوه بر تعهدات بیمه‌های پایه و تکمیلی بیمه‌شده‌هاست.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • درمان سرطان رایگان می‌شود
  • سیل برای دوبی گران‌تمام‌ شد/آخرین قیمت منات،رینگیت،لاری،دینار و ریال را ببینید
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • زمستان معتدل و کوتاه، بلای جان گندمزارها
  • آخرین وضعیت سدهای کشور پس از بارندگی اخیر | ۸۰ درصد ظرفیت سدهای تهران خالی است
  • تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه 
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد