Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@00:21:39 GMT

ماشین گلزنی استقلال در ۳بازی آخر پنچر است؟

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۷۶۴۵

ماشین گلزنی استقلال در ۳بازی آخر پنچر است؟

مهاجم جوان و گلزن استقلال در بازی با شهرخودرو یک گل زیبا زد، اما در همان بازی مصدوم و تعویض شد و خبر می رسد که احتمالا سه دیدار پایانی و حیاتی فصل در بازی های داخلی را ازدست خواهد داد.

به گزارش تابناک ورزشی، ارسلان مطهری بازی حیثیتی با سپاهان اصفهان در جام حذفی که دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود را از دست داده و باید از خانه تماشاچی این دیدار حساس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حال شایعه مصدومیت دیاباته هم به گوش می رسد و در صورت صحت این شایعه، کار استقلال در نوک خط حمله گره خواهد خورد. این کابوس برای فرهاد مجیدی وقتی جدی تر می شود که بشنویم ماشین گلزنی استقلالی‌ها شامل این زوج رویایی احتمالا برای دیدار‌های بعدی هم شکل نمی گیرد و شاید ارسلان تا لیگ قهرمانان آسیا شرایط بازی رسمی را پیدا نکند.

فعلا گفته می‌شود شاید ارسلان در بازی با پیکان هم نباشد. موضوعی که همه استقلالی‌ها را نگران وضعیت ارسلان کرده است . کادرفنی اعتقاد دارد به طور دقیق نمی‌توان زمان بازگشت مطهری را تخمین زد. مطهری این اواخر تبدیل به ذخیره طلایی فرهاد مجیدی شده بود، اما به هرحال این مصدومیت بدموقع می‌تواند کار او را خراب کرده و حتی فصل را برایش تمام کند؛ آن هم در حالی که مسلما این بازیکن در بازی با سپاهان اصفهان به کار مجیدی می‌آمد.

استقلال در لیگ برتر، سپاهان را شکست داد و حالا به دنبال تکرار آن پیروزی در جام حذفی باشگاه‌های کشور است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 سها رضانژاد انفجار بیروت عید غدیر آمونیوم نیترات پوکر پرسپولیس استقلال ارسلان مطهری دیاباته تابناک ورزشی طرح ترافیک 99 سها رضانژاد انفجار بیروت عید غدیر آمونیوم نیترات پوکر پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین، از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس و سپاهان در حالی باید به مصاف یکدیگر بروند که محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

حسین نژاد که از ناحیه کشاله ران با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار اخیر تیم خود برابر ذوب آهن و ملوان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ نمی‌تواند سپاهان را در بازی با پرسپولیس هم همراهی کند.

کد خبر 846315 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس