Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کشتکار در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به صیانت از سلامت عمومی جامعه و تأمین بهداشت عمومی اظهار داشت: در سال جاری، با نظارت‌های بهداشتی افزایش ۴۴ درصدی ذبح دام زنده در مراسم عید قربان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با رشد ۴۴ درصدی همراه بود.

وی افزود: در مدت مشابه در سال گذشته میزان دام زنده بررسی شده در مراسم عید قربان ۵ هزار و ۲۶۱ رأس گزارش شد که امسال به ۷ هزار و ۵۸۸ رأس دام افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با اشاره به ۷ هزار و ۱۶۸ رأس دام بازرسی شده که به مرحله کشتار در مراسم عید قربان رسید، تصریح کرد: با حضور ۱۶۸ ناظر و کارشناس بهداشتی و شرعی در کشتارگاه‌های تحت نظارت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، ۲۰ رأس دام به طور کامل از دایره ذبح خارج و برخی از ارگان‌های داخلی دم از قبیل دل و جگر در ۱۲۵ رأس دام هم به شکل موضعی ضبط شد.

کشتکار با تاکید بر اینکه شیوع بیماری کرونا روند اقدامات خیرانه در مراسم عید قربان در استان اصفهان را افزایش داده است، اظهار داشت: با توجه به تعطیلی جایگاه‌های موقت کشتار دام زنده، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره کل بهزیستی استان اصفهان، فروشگاه‌های بزرگ گوشت فروشی، سازمان میادین شهرداری و افراد خیر نسبت به ثبت سفارشات به صورت مجازی اقدام کردند.

وی افزود: عدم حضور شهروندان در کشتارگاه و سهولت ادای نذر آنها به صورت مجازی اقدام خوبی بود که موجب رضایت صاحبان نذر را فراهم آورد؛ ثبت سفارش و تحویل آن درِ منازلِ شهروندان و عدم حضور آنها در کشتارگاه‌ها به عنوان اقدامی مؤثر و مفید در سال‌های بعد هم تداوم داشته باشد.

کد خبر 4993714

منبع: مهر

کلیدواژه: نذری عید سعید قربان ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان قزوین عید سعید قربان شهرکرد ماه محرم کمک مومنانه آمار کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم عید قربان استان اصفهان رأس دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر معاصر زنده یاد استاد علی نظمی تبریزی

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: اگر امروز جامعه ما به حوزه شعر وادب خود می‌بالد در سایه استادان کم نظیری، چون استاد نظمی است.

گلی  با بیان اینکه قله‌های شعر و ادب در ایران و دنیا و در جامعه امروز ما کارگرد‌های مختلفی داردافزود: ایجاد وفاق و انسجام اجتماعی در ایران یکی از این کارکرد‌ها است و سعدی خوش سخن توانسته است در قرن هفتم چنان زندگی کند؛ که به حلقه اتصال همه ما ایرانیان متصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر معاصر زنده یاد استاد علی نظمی تبریزی
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • اصفهانی‌ها چند روز از فروردین ۱۴۰۳ را هوای پاک تنفس کردند؟
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد