Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون وزیر بهداشت روسیه اعلام کرد: در مرحله نخست واکسیناسیون کرونا در روسیه، واکسن به کادر درمانی و سالمندان زده می شود. تاریخ انتشار: 14:23 - 19 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۹۹۱

خبرگزاری میزان - اولگ گریدنیف معاون وزیر بهداشت روسیه گفت: واکسن کرونای ساخته شده در مرکز گامالیا چهارشنبه هفته آینده ثبت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همینک مرحله سوم و پایانی آزمایش واکسن کرونا جریان دارد و این آزمایش بسیار مهم است.

معاون وزیر بهداشت روسیه گفت: ما باید این واقعیت را بدانیم که واکسن کرونا باید بی خطر باشد.

گریدنیف گفت: اطلاعات و داده های آزمایش های بالینی واکسن کرونا و سایر اسناد لازم برای ثبت واکسن کرونا در حال بررسی کارشناسی است.

میخاییل موراشکو وزیر بهداشت روسیه پیشتر گفته بود که واکسیناسیون گسترده کرونای مردم روسیه در ماه اکتبر آغاز می شود.

به گفته وی، همه هزینه های واکسیناسیون از بودجه دولت روسیه تامین خواهد شد.

مراحل آزمایش بالینی واکسن ساخته شده در مرکز پژوهش های ملی اپیدمیولوژی و میکروب شناسی گامالیا روز 18 ماه ژوئن در دانشگاه سچنوا مسکو آغاز شد.

در جریان آزمایش، 38 نفر داوطلب که واکسن کرونا به آنان زده شد، بی خطر بودن آن را تایید کردند و در همه آنها مصونیت از بیماری کرونا بوجود آمد.

بیشتر بخوانید: روسیه از سومین دارو کرونا هم رونمایی کرد روسیه در حال کسب «رتبه دوم جهانی» تعداد مبتلایان به کرونا برنامه استقبال از ترامپ دلیل اصلی «شیوع کرونا» در هند است آزمایش موفق واکسن کرونا بر روی میمون در روسیه پیش ‌بینی ابتلای ۱۵۰ هزار نفر به کرونا در پاکستان تا اوایل خرداد

در همین حال الکساندر گینتسبورگ رئیس مرکز گامالیا گفته است که واکسن کرونا ممکن است برای برخی مناسب نباشد و افراد دارای بیماریهای مزمن باید قبل از زدن واکسن، با پزشک مشورت کنند.

/انتهای پیام/

ایرنا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واکسن کرونا وزیر بهداشت روسیه واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای

به گزارش خبرآنلاین رئیس مجلس سفلی پارلمان روسیه (دوما) سال گذشته از تصمیم کشورش برای لغو معاهده ممنوعیت جامع آزمایش هسته‌ای به دلیل نگرش غیرمسئولانه آمریکا در قبال امنیت جهانی، خبر داد.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه خطاب به حاضران در کنفرانس مربوط عدم اشاعه تسلیحات هسته‌ای بیان کرد: «خروج روسیه از تصویب این معاهده، پاسخی منطقی به اقدامات مخرب ایالات متحده و سایر کشورهای غربی بود.»

به نقل از ایسنا وی افزود: «ما آماده‌ایم تا به موضوعات مربوط به تصویب معاهده منع جامع آزمایش‌های هسته‌ای بازگردیم البته به محض آنکه ایالات متحده اقدام مشابهی را انجام دهد.»

طبق اعلام سازمان ملل متحد، در مدت پنج دهه از سال ۱۹۴۵ تا زمان ارائه معاهده ممنوعیت جامع آزمایش‌های هسته‌ای در سال ۱۹۹۶، بیش از ۲۰۰۰ آزمایش هسته‌ای اتفاق افتاد که ۱۰۳۲ مورد آن توسط ایالات متحده آمریکا و ۷۱۵ مورد آن توسط شوروی انجام شد.

روسیه بعد از لغو این معاهده در وضعیتی مشابه با آمریکا همچنان به‌عنوان یکی از امضاکنندگان آن باقی مانده و به همکاری با سازمان مربوط به معاهده ممنوعیت آزمایش‌های هسته‌ای و نظام رصد جهانی که به جهان از بابت هرگونه آزمایش هسته‌ای هشدار می‌دهد، ادامه می‌دهد. روسیه از بعد از سقوط شوروی هرگز آزمایش هسته‌ای انجام نداد.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898254

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اعلام شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • واکسن سرطان همراه با ایمونوتراپی تومورهای کبد را کوچک می کند
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر