Web Analytics Made Easy - Statcounter

خضری از برگزاری آیین افتتاح هسته گزینش ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد و گفت: این آئین با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌‌ها و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: «سید هاشم خضری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، از برگزاری آیین افتتاح هسته گزینش ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هسته گزینش ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: این آیین روز دوشنبه، 20 مرداد با حضور «علی اصغر کاراندیش مروستی»، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به عنوان نماینده وزیر در هیات مرکزی گزینش این وزارت خانه نیز فعالیت دارد، برگزار می شود؛ همچنین در این آیین حجت الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب‎رضا ارزانی»، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز حضور دارد.

 

خضری یادآور شد: ذیل برگزاری این هسته گزینش، نیروهای کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سطح کشور، خبرگزاری شبستان و تمامی موسساتی که به نوعی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند بر اساس ضوابط و معیارهایی که در قانون گزینش کشور و آیین نامه ها و مقررات طراحی شده، گزینش می شوند.

 

گفتنی است، این آئین ساعت 10 صبح در سالن جلسات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد کشور هسته گزینش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی فعالان هنری مساجد مازندران

دریافت 18 MB کد خبر 6081939

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • گردهمایی فعالان هنری مساجد مازندران
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه