Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از انجام تمام مراحل نگهداری و تعمیر هواپیماهای مسافری در کشور با وجود تحریم ها خبر داد و گفت: ایران در این بخش حرف های زیادی برای گفتن دارد.

 تورج دهقانی زنگنه در آیین معارفه خود با اشاره به اینکه ایکائو در جدیدترین پیش بینی اعلام کرده صنعت هوانوردی سال 2024 از وضعیت رکود خارج می شود یادآور شد: قبل از اینکه این صنعت وارد رکود شود صنعت هوانوردی ایران تحت جدیدترین تحریم های کشورهای استکباری بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آمریکایی ها هر چه در توان داشتند برای زمین گیر کردن صنعت هوایی ایران به کار بردند اما به لطف خداوند و همت متخصصان صنعت هوایی ایران روز به روز شکوفاتر شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه رئیس سابق سازمان هواپیمایی ابرمرد صنعت است گفت: در دوره تحریم هواپیماهای زیادی وارد کشور شده و شرکت های هواپیمایی جدیدی نیز تأسیس شد.

دهقانی زنگنه ادامه داد: علاوه بر این نیروهای متخصصی در این صنعت تربیت شده اند که این بدان معناست که صنعت هوانوردی ایران پویاتر شده است.

وی از تعمیر و نگهداری تمامی هواپیماهای موجود کشور توسط نیروهای متخصص داخلی خبر داد و افزود: همچنین تجهیزات مورد نیاز صنعت هوانوردی توسط شرکت های دانش بنیان تولید می شوند و در این بخش حرف های زیادی برای گفتن داریم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: با وجود همه فشارهای ناشی از تحریم شرکت ها و سایر ذینفعان صنعت هوانوردی تعامل بسیار خوبی با هم دارند. البته این به منزله اینکه در نقطه مطلوب و رضایتبخش قرار داریم نیست و باید در راستای خدمات رسانی به مردم تلاش کنیم.

 

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: صنعت هوانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، بر اساس این اعلام، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پرواز فوق العاده‌ای در روز پنجم فروردین ۱۴۰۳ در مسیر تهران به رامسر و بالعکس انجام داد.

 “هما”، به منظور پاسخگویی به تقاضا برای سفر هوایی به مقصد رامسر، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پرواز فوق العاده‌ای در روز پنجم فروردین ۱۴۰۳ در مسیر تهران به رامسر و بالعکس انجام داد.

شایان ذکر است، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تا روز ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ روز‌های شنبه و چهارشنبه پرواز برنامه‌ای انجام میدهد و از ۱۳ فروردین سال جاری نیز روز دوشنبه به تعداد پرواز‌های “هما” در مسیر تهران به رامسر و بالعکس افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • یک روش هوشمندانه برای وصل کردن ۵ لوله PVC آب به یکدیگر (فیلم)
  • نحوه درست کردن یک چراغ دیواری ساده و ارزان با لوله پلیکا و لامپ LED (فیلم)
  • تعمیر سیم های شارژ آسیب دیده توسط تعمیرکار مشهور تایوانی (فیلم)
  • تعمیر کردن لامپ LED با باتری قلمی (فیلم)
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر
  • ۸ فروردین در دنیای علم چه خبر؟
  • روش خلاقانه لوله کش آمریکایی برای تعمیر راحت دوش شکسته حمام (فیلم)
  • ریشخند فولاد مبارکه به تحریم‌ها
  • چگونه ریموت کنترل تلویزیون را با ورق قرص تعمیر کنیم (فیلم)
  • نحوه تعمیر لامپ LED قدیمی با کمک یک مداد (فیلم)