Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@11:24:22 GMT

قول ساکت الهامی درباره آسیایی شدن تراکتور

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۸۱۱۷

قول ساکت الهامی درباره آسیایی شدن تراکتور

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در دیدار با شاهین بوشهر هر دو تیم به سه امتیاز مسابقه نیاز دارند و جای ریسکی وجود ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، ساکت الهامی در خصوص آخرین وضعیت تیم تراکتور پیش از رویارویی با شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهارداشت:

شرایط در دیدار مقابل شاهین به گونه‌ای است که هر دو تیم نیاز به سه امتیاز بازی دارند و جای هیچ اشتباه و ریسکی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور بیان کرد:

در بازی فردا هر دو تیم برای برد بازی می‌کنند و مطمئنم بازی زیبا و هجومی از سوی هر دو تیم شاهد خواهیم بود و هر تیمی که تمرکز بالایی داشته باشد، می‌تواند پیروز از زمین مسابقه خارج شود و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد.

ساکت الهامی افزود:

اکنون شرایط جدول به گونه‌ای است که هیچ بازی آسانی وجود ندارد و شاهین در بین تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند، از وضعیت بهتری برخوردار است، خوشحالم که مهدی پاشازاده، مربی جوان و کاربلدی که دیر به حقش رسیده، سکاندار این تیم خوب شده و برای او در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

الهامی خاطرنشان کرد:

امیدوارم بتوانیم با کسب سه امتیاز، شرایط خودمان را در جدول تثبیت کنیم. از روز اولی که کارمان را آغاز کردیم، به دنبال کسب سهمیه آسیایی بودیم و مجموعه باشگاه هم تمام سعی و تلاش خود را در این راستا انجام داده است و شرایط مهیاست تا تراکتور بتواند بعد از مدت‌ها سهمیه آسیایی را کسب کند.

سرمربی تراکتور تأکید کرد:

امیدوارم که فردا شاهد بازی زیبا از جانب هر دو تیم باشیم و بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم، چرا که چاره‌ای جز این نداریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ساکت الهامی تراکتور تراکتور ساکت الهامی لیگ برتر ایران ساکت الهامی سه امتیاز دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد به بورنموث هم امتیاز داد

شیاطین سرخ از پس تیم دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس برنیامدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) از ساعت 20 به وقت تهران، تیم فوتبال منچستریونایتد میهمان بورنموث بود و این بازی را که در آن دو بار از میزبانش عقب افتاد، در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رساند و دو امتیاز دیگر هم از دست داد.

نخستین گل بازی توسط دومنیک سولانکه در دقیقه 16 رقم خورد. در دقیقه 31 برونو فرناندز گل تساوی را برای من‌یونایتد به ثمر رساند اما تنها 5 دقیقه بعد جاستین کلایورت دوباره بورنموث را پیش انداخت و این بار شیاطین سرخ تا دقیقه 65 از حریف عقب بودند و به لطف گلزنی دوباره فرناندز از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاندند.

این تساوی ضربه‌ای بزرگ به شانس منچستری‌ها برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده زد چرا که مانع از بازگشت آنها به رده ششم جدول شد. من‌یونایتد با تساوی امروز خود 50 امتیازی شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نیوکاسل در رده هفتم باقی ماند.

ورود فناوری آفسایدگیری نیمه‌خودکار به لیگ برتر انگلیس

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با 73 امتیاز از 32 بازی، آرسنال با 71 امتیاز از 31 بازی، لیورپول نیز با 71 امتیاز از 31 بازی و تفاضل گل کمتر نسبت به آرسنال، تیم‌های اول تا سوم جدول هستند و پس از آنها استون‌ویلا و تاتنهام هر دو با 60 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس فردا دنبال خواهد شد که در مهمترین آنها از ساعت 16:30 لیورپول میزبان کریستال پالاس خواهد بود و از ساعت 19 آرسنال پذیرای استون‌ویلا.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • ساکت نساجی را با پیراهن شماره هفت تمرین داد!
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • فاینورد برد و جهانبخش ۷ دقیقه بازی کرد!
  • محرم در اهواز به دنبال رکورد ساکت الهامی!
  • عکس| این عکس سپاهانی‌ها را نگران می‌کند!
  • سه پست مختلف برای بازیکن مورد علاقه ساکت!
  • منچستریونایتد به بورنموث هم امتیاز داد