Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 8 باند بزرگ سرقت در استان متلاشی و بیش از یک هزار و 400 نفر سارق توسط نیروی انتظامی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد غلامعباس غلامزاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل فرماندهی انتظامی استان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 8 باند بزرگ سرقت در چهارمحال و بختیاری متلاشی شده و بیش از یک هزار و 400 نفر سارق توسط نیروی انتظامی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کشفیات سرقت نسبت به پنج ماهه اول سال 98 به میزان 8 درصد افزایش یافته است.

افزایش 80 درصدی تخلفات مجازی در استان

وی خاطرنشان کرد: در حوزه پلیس فتا نیز با افزایش 80 درصدی پرونده‌های تخلف در فضای مجازی مواجه بوده‌ایم و تعداد بالایی از این پرونده‌های تخلف رسیدگی و متخلفین دستگیر شده‌اند.

غلامزاده در خصوص فعالیت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از یک تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری کشف شد و در این راستا 13 باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم شدند.

قاچاق کالا در استان 38 درصد افزایش یافته است

فرمانده انتظامی استان با اشاره به افزایش 38 درصدی کشفیات کالای قاچاق گفت: از ابتدای امسال تاکنون 60 میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط شده است.

وی اضافه کرد: امسال با کاهش ۳۵ درصدی تصادفات در محورهای موصلاتی استان مواجه بوده‌ایم و فوتی‌های ناشی از تصادفات نیز ۱۳ درصد کاهش داشته است.

غلامزاده تاکید کرد: اشراف اطلاعاتی و حضور هدفمند به منظور جلوگیری از وقوع جرم، برخورد جدی با هنجارشکنان، مبارزه جدی با باندها و خرده‌فروشان مواد مخدر، مبارزه جدی با قاچاق کالا و برخورد با جرایم حوزه مجازی از جمله مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی در سال جاری است.

وی با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران عنصر اصلی اطلاع‌رسانی هستند و نقش موثری در کاهش و پیشگیری از تخلفات و جرایم در جامعه دارند.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری سرقت نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار عباسعلی محمدیان در دیدار با رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: برخورد با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و به همین منظور تمهیداتی را برای کاهش سرقت، افزایش قدرت کشف و قطع جریان‌های واسط همچون مالخران و ... اتخاذ کردیم.

­

این مقام انتظامی با بیان اینکه سال گذشته در پایتخت سرقت ۱۲ درصد کاهش داشته است، افزود: امسال اقداماتی برای مقابله و مبارزه با سرقت با قوت و جدیت ادامه می‌دهیم و آمار‌ها نشان می‌دهد در یک ماه گذشته شاهد کاهش ۱۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته تعداد تماس‌ها با ۱۱۰، ­ ۲۲ درصد کاهش داشته است، گفت: در حوزه سرقت خودرو شاهد کاهش ۲۲ درصدی و­در حوزه سرقت موتورسیکلت کاهش ۲۰ درصدی داشتیم.

­

سردار محمدیان از افزایش ۲۰ درصدی کشف موادمخدر در پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در فروردین ماه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته است.

­

این مقام انتظامی افزود: بخشی از توفیقات کشف مواد مخدر را مدیون مدیریت مسئولان دستگاه قضایی در استان تهران هستیم که علاوه بر تحمل تمامی فشارها، سارقان را در زندان نگهداشته و در مراقبت‌های بعد از خروج زندانیان نیز در زمینه پیشگیری از وقوع جرم­ همکاری صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد