Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیروس میرزایی فرمانده انتظامی لردگان گفت: طی گزارشات واصله مبنی بر اینکه شخصی با هویت معلوم در حال پخش دارو‌های غیرمجاز است، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: مأموران با استفاده از اقدامات اطلاعاتی یک دستگاه خودروی تیبا حامل داروی غیرمجاز را در سطح شهر شناسایی و پس از هماهنگی قضایی متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

کشف یک هزار و ۵۰۰ عدد مواد محترقه در لردگان

میرزایی اضافه کرد: مأموران در بازرسی دقیق از این خودرو دو هزار و ۲۲۰ عدد داروی غیر مجاز کشف، راننده خودرو را دستگیر و خودرو را توقیف نمودند.

او ادامه داد: کارشناسان ارزش این محموله داروی غیرمجاز را ۸۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس آگاهی دارو غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست