Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه فرانسوی مدعی شد مدیر برنامه فوق ستاره یوونتوس با مدیر باشگاه پاری سن ژرمن مذاکره کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته گذشته با ادعای مجله فرانس فوتبال به احتمال جدایی کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی از یوونتوس رسانه های فرانسه همچنان به این شایعه دامن می زنند.

آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس 2 روز پیش رسما این شایعات را تکذیب کرد و اعلام نمود رونالدو در تورین می ماند و به قراردادش پایبند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما رسانه های فرانسه دست بردار نیستند.

امروز سایت « فوت مرکاتو» فرانسه مدعی شد خورخه مندز، مدیر برنامه رونالدو با لئوناردو، مدیر باشگاه پاری سن ژرمن درباره آینده موکلش مذاکره ای داشته است. 

طبق ادعای این رسانه فرانسوی مذاکرات مندز با مدیر باشگاه پاری سن ژرمن در شهر لیسبون پرتغال در جریان است. تیم پاریسی این هفته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون به مصاف آتالانتا می رود.

رونالدو در سال 2018 از رئال مادرید با قراردادی 4 ساله به یوونتوس آمد. ستاره پرتغالی هنوز 2 سال دیگر با تیم تورینی قرارداد دارد و طبق گزارش های رسیده از ایتالیا از حضورش در این تیم راضی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو یوونتوس جدایی پاری سن ژرمن مدیر باشگاه پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس

در روزهایی که شایعات زیادی در خصوص تمدید قرارداد اوسمار لاس ویرا با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد شایعه شد که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با علی دایی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس انجام داده است. 

علی دایی در واکنش به شایعه بازگشتش به پرسپولیس و مذاکره درویش با او، گفت: چنین شایعه و خبری صحت ندارد. اصلا و ابدا مذاکره‌ای با درویش برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام. از قول من بنویسید که چنین شایعه‌ای صحت ندارد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)
  • گل برالدو به لیون (پاری سن ژرمن 2-0 لیون)
  • احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن
  • احتمال جدایی میلان اشکرینیار از پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴
  • بارسلونا با ستاره اسپانیایی لایپزیگ وارد مذاکره شد