Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: مصوبات روی کاغذ مانده موجب از بین رفتن حیثیت استان می شود و باید در ادبیات نوشتاری مصوبات فرمانداران در مقام مطالبه گر و نه پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محسن محمدی در نشست با فرمانداران و معاونان فرمانداری ها، اظهار داشت: فرمانداران از بازوان مهم اجرایی در شهرستان ها هستند که باید شان و جایگاهشان حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی اهانت به جایگاه فرمانداران را توهین به جایگاه استانداری عنوان کرد و گفت: حفظ شان هر جایگاه و منصبی قائم به فرد است و فرمانداران به عنوان افرادی که بر اساس قوانین و مقررات از اختیاراتی برخوردار هستند باید بتوانند از آن بهره مند شوند.

محمدی بر تقویت جایگاه قانونی فرمانداران برای پیشبرد سیاست های توسعه ای استان تاکید کرد و افزود: فرمانداران باید متناسب با هر موقعیتی رفتار و شیوه مدیریتی مناسبی داشته باشد و اگر مدیری در استان یا شهرستان خارج از قواعد و مقررات کار کند فرمانداران متناسب با قدرت اختیارات خود می توانند به مدیر مربوطه تذکر بدهند.

محمدی فرافکنی مدیران به جای انجام وظایف را خیانت به مردم دانست و گفت: باید شفاف صحبت کرد چرا که گاها نجابت و تعارف های بی دلیل منجر به تقابل و انجام نشدن کارها می شود.

محمدی گفت: حفظ شان و جایگاه مدیریتی به معنای غرور و عدم پاسخگویی نیست بلکه باید به موقع و منطقی پاسخگوی موضوعات باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای کاری و کمبود نیروی انسانی کافی فرمانداران می توانند با بهره مندی از نخبگان شهرستانی اتاق فکر تشکیل دهند.

وی بیان داشت: از زمان روی کار آمدن دکتر شجاعی تا کنون اقدامات خوبی انجام شده است که موجب ارتقای استان در بسیاری از شاخص های کمی و کیفی شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مطالبات عمرانی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان، دکتر بهرام عین الهی گفت: اورژانس کشور در شرایط خوب قرار دارد و اکنون توانستیم در نقاط مختلف کشور به مردم خدمت رسانی کنیم .

عملیات ساخت ساختمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان اصفهان در سال ۹۱ آغاز شد.


در مرکز اورژانس اصفهان ۳۰ اپراتور پاسخگو در هر شیفت کاری به طور میانگین ۱۸۰ تماس را پاسخگو هستند که از ۲۴ اسفند تاکنون ۶۴ هزار تماس را پاسخگو بوده اند.

وی همچنین به بیمارستان امین اصفهان رفت و روند رسیدگی به بیماران اورژانس بررسی کرد .
وزیر بهداشت همچنین امروز از بیمارستان شهید بهشتی کاشان بازدید و از خدمات کادر درمان قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است
  • افتتاح مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان
  • ۶ هزار و ۵۰۰ بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام انجام شد
  • انجام ۶۵۰۰ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی ایلام
  • کشف یک آب انبار تاریخی در تربت‌حیدریه
  • رعایت حرمت ماه رمضان مطالبه مردم است
  • تصادف در محور کرمانشاه - اسلام‌آباد ۱ فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت
  • خسروپناه: حکمرانی را به مشارکت حداکثری مردمی تبدیل کنیم
  • تاکید استاندار گلستان برای ساخت تله‌کابین علی‌آبادکتول تا پایان فروردین
  • تغییر فرمانداران بوشهر ازشمال استان آغاز می‌شود