Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@16:02:27 GMT

کشف یک تن مواد مخدر در بندرلنگه

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۸۳۷۲

کشف یک تن مواد مخدر در بندرلنگه

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف یک تن مواد مخدر در شهرستان بندر لنگه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار”حسین دهکی با اعلام این خبر گفت: در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مرزبانان هرمزگانی در پایگاه دریابانی بندرلنگه طی دو عملیات جداگانه، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر مرزهای دریایی استان، موفق شدند یک تن موادمخدر را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار دهکی افزود: مرزبانان در این مدت کوتاه موفق شدند با انهدام و متلاشی نمودن ۲ باند از سوداگران مرگ در مرزهای استان، با توقیف یک فروند شناور و یک دستگاه خودرو، یک تن موادمخدر را کشف و ضبط کنند.

این مقام ارشد مرزبانی استان هرمزگان اذعان داشت: با اشاره به متواری شدن متهمان و اینکه دستگیری آنان در دستورکارقراردارد مأموران در بازرسی از منطقه مقدار یک تن مواد مخدر ازنوع تریاک کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با مرزبانان در شناسایی و کشف جرائم و خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت مرزبانان در جای جای نقاط استان، در حوزه ساحل و دریا و افزایش ضریب هوشیاری مرزبانان در شناسایی و کشف جرائم، از این پس مجرمان بویژه سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با مجرمان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

کلیدواژه: دریابانی هرمزگان کشف یک تن مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: معماری پلیس در سال ۱۴۰۳ تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و قاچاقچیان مواد مخدر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، سردار احمد رضا رادان، امروز_چهارشنبه هشتم فروردین_ در سفر به استان زنجان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و عید نوروز به مردم این استان با تشریح اولویت‌های کاری پلیس در سطح جامعه، اظهار کرد: هوشمندسازی پلیس، دومین اولویت انتظامی است و معماری پلیس در سال ۱۴۰۳ برخورد قاطع با سارقان، برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و قاچاقچیان کالا است.

فرمانده کل انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود به انجام نظارت‌های ستادی در سطح استان پرداخت و تصریح کرد: بازرسی‌های لازم از عملکرد هر رده بر اساس اولویت‌های سال گذشته و در تمام مأموریت‌ها انجام می‌شود و در پایان جمع‌بندی نظارت ستادی انجام خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شش اولویت انتظامی، خاطرنشان کرد: بهبود معیشت کارکنان انتظامی با اولویت تمرکز بر خانه‌های سازمانی مورد تاکید بوده و مسکن دغدغه اصلی همه ما است.

کد خبر 739547

دیگر خبرها

  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • مراسم رونمایی از لوح ثبت جهانی افطار در بندرلنگه
  • مراسم رونمایی از لوح جهانی ثبت افطار در بندرلنگه
  • مراسم رونمایی از لوح ثبتی جهانی افطار در بندرلنگه
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد
  • کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی در  هنگ مرزی تایباد به زمین خورد
  • آغاز ساخت منازل سازمانی ویژه مرزبانان استان خراسان رضوی
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳