Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:02:22 GMT

علی‌نژاد: تکواندو جزو موفق‌ترین رشته‌هاست

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۸۴۰۹

علی‌نژاد: تکواندو جزو موفق‌ترین رشته‌هاست

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: تکواندو یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌ها است و در ارزیابی صورت گرفته در سال ۹۸ یکی از سه فدراسیون برتر کشور بود.

به گزارش ایسنا، مراسم رونمایی از فاز نخست اپلیکیشن تخصصی تکواندو TaekApp با هدف دسترسی آسان و سریع خانواده بزرگ تکواندو به اخبار، بخشنامه‌ها، آزمون و رویدادهای آنلاین، دوره‌های هماهنگی و آموزشی، آموزش فرم‌ها و حرکات و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با حضور مهدی علی‌نژاد، معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش و مسوولان فدراسیون تکواندو برگزار شد.

مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از اپلیکیشن تخصصی تکواندو گفت: خوشحالم در روز رونمایی از اپلیکیشن تکواندو در جمع قهرمانان، پیشکسوتان و خانواده این رشته حضور دارم. تکواندو یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌های ایران است و در ارزیابی صورت گرفته در سال ۹۸ یکی از سه فدراسیون برتر کشور بود. توفیقاتی که این رشته در تمامی رده‌های سنی و در بخش آقایان و بانوان داشت، ویژه بوده است. خوشحال هستیم که مسوولان فدراسیون تکواندو هم‌چون گذشته به کلام حضرت امیر (ع) عمل کردند که فرزند زمانه خویش باش. امروز زمانه ما، عصر تکنولوژی و اطلاعات است و اگر بخواهیم در مسیر پیشرفت گام برداریم باید از این ابزارها استفاده کنیم و ویروس کرونا مزید بر علت شد تا یادمان باشد از روش‌های دیگر می‌توانیم برای زندگی خود استفاده کنیم.

او افزود: راه‌اندازی اپلیکیشن تخصصی تکواندو تدبیر مناسب و خوبی است و جا دارد همه فدراسیون‌ها چنین امکانی را فراهم کنند. 

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش افزود: واقعا ارزشمند است که در دوره‌ای که ویروس کرونا فعالیت‌ها را تحت الشعاع خود قرار داده، فدراسیون تکواندو بیش از ۶۰ دوره بازآموزی و دانش‌افزایی را به صورت آنلاین برگزار کرده  و این نشان می‌دهد واقعا تدبیر صورت گرفته و کار متوقف نشده است.

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: چشم برهم بزنیم المپیک رسیده است. در بخش مردان دو سهمیه توسط تکواندو کسب شده است و امیدواریم در بخش بانوان نیز دو سهمیه کسب کنیم، چرا که ما روی افتخارآفرینی تکواندو حساب کردیم. در تلاش هستیم هر چه زودتر مجوز آغاز فعالیت‌ها و شروع اردوها را دریافت کنیم و در اولین فرصت تمرینات متمرکز را با رعایت پروتکل‌ها آغاز کنیم. قطعا سلامت ورزشکاران اولویت است و این ویروس کرونا نشان داد در موج دوم رفتارهای متفاوتی دارد و جوان، پیر یا ورزشکار نمی‌شناسد. تعدادی از قهرمانان ما شرایط حادی پیدا کردند و به هیچ وجه نمی‌توان این ریسک را بکنیم که ورزشکاران که سرمایه‌های ملی ما هستند را در معرض خطر قرار دهیم.

وی با توصیه به قهرمانان تکواندو عنوان کرد: ورزشکاران عزیز، دوران قهرمانی دوران کوتاهی از زندگی ورزشی است و اگر دوره ورزشی را  ۱۰۰ سانتی‌متر یک خط کش لحاظ کنیم، دوران قهرمانی تنها ۱۵ سانتی‌متر این خط کش است و باقی آن به دوره پس از قهرمانی است، بنابراین آن چیز که برای ورزشکار می‌ماند اخلاق، منش پهلوانی و راه درست است و کسانی که به حاشیه رفتند، دوران قهرمانی کوتاهی داشتند و خواهش می‌کنم بحث اخلاق و فروتنی سرلوحه ورزشکاران باشد و شرایط الگو بودن را داشته باشد. شرایط الگو بودن شرایط یک زندگی درست است؛ امثال شهید زمانی‌نیا حجت‌های تکواندو هستند که در خطیرترین موقعیت‌ها از آب و خاک این مرز و بوم دفاع کردند و در نهایت به فیض شهادت رسیدند. امیدوارم این شهدا الگوی قهرمانان باشند و قهرمانان الگوی جوانان نیز باشند. خانواده تکواندو خانواده باشخصیت و با شناسنامه‌ای است و به عنوان کسی که در نوجوانانی تکواندو کار کردم از حضور در این خانواده به خود می‌بالم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تکواندو مهدي علي نژاد ورزش قهرمانی علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد

به گزارش همشهری آنلاین، فدراسیون جهانی تکواندو با ارسال نامه‌ای معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد. پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی، انتخابی المپیک دعوت شد در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری ها و.. قضاوت‌های کم اشتباه داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک قرار گرفت.

بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می‌شود.

کد خبر 845232 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی تکواندو المپیک

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است