Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@13:28:45 GMT

جای پای شاخص بورس در ارتفاع ۲ میلیون واحد محکم شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۸۴۲۲

جای پای شاخص بورس در ارتفاع ۲ میلیون واحد محکم شد

‍‍‍‍‍‍

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۴۴هزار واحدی در ارتفاع ۲‌میلیون و ۷۸هزار واحد قرار گرفت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 9میلیارد و 43میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 17هزار و 61میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 958هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 44هزار و 227واحدی، در ارتفاع 2 ‌میلیون و 78هزار و 420واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنابع مس ایران و پالایش نفت اصفهان شد و در مقابل ایران خودرو، سایپا و گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 11618واحد، کل (هم‌وزن) 1509واحد، قیمت (هم‌وزن) 990واحد، آزاد شناور 44059واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم نیز به‌ترتیب 32702و 87920واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 815میلیون ورقه به‌ارزش 7هزار و 235میلیارد تومان در 851هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 413واحد رشد کرد و در ارتفاع 21هزار و 535واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی سنگ آهن گهر زمین، مجتمع لاستیک یزد و پلیمر آریا ساسول شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی کارون، پتروشیمی زاگرس و تولید نیروی برق دماوند بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند

نگاهی به عملکرد مالی نخستین شرکت سرمایه‌گذاری بورسی سهام عدالتنماد معاملاتی سرمایه‌گذاری استان خراسان جنوبی آماده بازگشایی در بورس شد

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فرابورس بورس تهران شاخص بورس بیشتر بخوانید... نماد نخستین شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در بورس درج شد بررسی بازار بورس و ارز در نشست روز سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی «نوسان» بورس در تلویزیون برای تازه‌واردان بازار سرمایه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماد نخستین شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در بورس درج شد بررسی بازار بورس و ارز در نشست روز سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی «نوسان» بورس در تلویزیون برای تازه‌واردان بازار سرمایه واژه های کاربردی مرتبط فرابورس بورس تهران شاخص بورس پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ امکان فروش ۶۰ درصد سهام عدالت برای همه/ کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند باید تغییر وضعیت دهند ۲ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۹|کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شد ۳ جزئیات پرداخت وام با وثیقه سهام عدالت/ نرخ سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۳ ساله ۴ عرضه‌های اولیه امسال بازار سهام ۱۴ تایی می‌شود ۵ واکنش نادران به طرح عرضه اوراق سلف نفتی؛ فاجعه است ۶ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۹|کاهش ۸۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان شد ۷ نماد نخستین شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در بورس درج شد ۸ پشت پرده هیاهوی وزیر ارتباطات در مورد بسته‌های اینترنت چیست؟! مهمترین اخبار اقتصادی جزئیات پرداخت وام با وثیقه سهام عدالت/ نرخ سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۳ ساله جزئیات معامله سهام نخستین شرکت استانی سهام عدالت در بورس نقشه‌ انگلیسی‌ها برای حذف آسمان ایران از مسیر پروازی ایرلاین‌ها/بیانیه نهایی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به‌زودی صادر می‌شود آغاز معاملات سهام نخستین شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت، از امروز مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم نقشه‌ انگلیسی‌ها برای حذف آسمان ایران از مسیر پروازی ایرلاین‌ها/بیانیه نهایی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به‌زودی صادر می‌شود لبنان| افشای تلاش‌ ۱۴ مارسی‌ها برای ایجاد هرج و مرج و تحریف افکار عمومی ضد حزب‌الله ‌اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه گیلانغرب / زلزله خسارتی نداشت / وضعیت در شهر عادی شد قیمت لبنیات دوباره افزایش یافت/ نرخ های مصوب رعایت نمی‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرابورس بورس تهران شاخص بورس فرابورس بورس تهران شاخص بورس نخستین شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در بورس بازار سرمایه شاخص بورس قرار گرفت قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد


مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت:مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت)پس از انجام الزامات قانونی و مقرراتی توسط شرکتهای تعاونی شهرستانی و شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان برگزار خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان، نشست بررسی مراحل برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت)با حضور معاون اقتصادی استاندار، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی، دستیار ویژه رییس سازمان بورس در سهام عدالت، مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مدیران دستگاههای اجرایی، نمایندگان دستگاه های نظارتی استان و مدیران تعاونی های شهرستانی استان هرمزگان برگزار شد.

دکتر دسینه نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با بیان اینکه این نشست با هدف بررسی تبیین و تشریح روند و مراحل اجرایی برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری استان برگزار شد افزود: با توجه به اهمیت این موضوع از تمامی نهادهای مرتبط با سهام عدالت در استان دعوت شده بود تا در این جلسه حضور داشته باشند.
وی با بیان این که یکی از چالشهای اصلی برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری استان؛ ارائه صورتهای مالی تایید شده توسط بازرس از سوی تعاونی های شهرستانی و صورتهای مالی حسابرسی شده توسط شرکت سرمایه گذاری استان است افزود:طی این نشست شرکتهای تعاونی شهرستانی و اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری استان موظف شدند تا قبل از برگزاری مجمع صورتهای مالی خود را به سازمان بورس کشور ارائه دهند.

وی ادامه داد:در حال حاضر سهامداران غیرمستقیم سهام عدالت، شرکتهای تعاونی شهرستانی سهام عدالت و خریداران سهام شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در بازار سرمایه(نماد وسهرمز) از جمله سهامداران شرکت سرمایه گذاری استان هستند.


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان در پایان از برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) در آینده نزدیک پس از انجام تعهدات تعاونی های سهرستانی و هیات مدیره شرکت با نظارت کمیته عالی نظارت بر سهام عدالت خبر داد و ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر این امر میسر شود.

گفتنی است مجمع عمومی عادی سالانه باید سالی یکبار در زمانی که در اساسنامه پیش بینی شده است به منظور رسیدگی به صورتهای مالی، مطالبات و دیون شرکت، عملکرد سالیانه، گزارش مدیران و بازرسان و ... برگزار شود اما به دلیل برخی مشکلات قانونی و عدم شفافیت نماد شرکتهای سرمایه گذاری استانی از سوی سازمان بورس تعلیق شده است.

دیگر خبرها

  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • بورس به مدار برگشت؟
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟
  • صعود بورس از منطقه امن