Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدال‌های سپاهان با دو رقیب قدرتمند تهرانی خود، همواره حاشیه‌های فراوانی از نقطه نظر داوری داشته و حالا در آستانه تقابل این تیم اصفهانی با استقلال در جام حذفی به مرور برخی از این حوادث داوری که در نهایت به ضرر سپاهان تمام شده پرداخته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال و سپاهان فردا شب - ۲۰ مرداد ماه - در حالی در قالب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند که هفته گذشته نیز در جدالی پرحاشیه با هم دیدار کرده بودند که اشتباه گروه داوری بر نتیجه بازی تأثیر و شکست شاگردان قلعه‌نویی همراه بود که تا حد زیادی شانس این تیم اصفهانی برای کسب سهمیه از لیگ را به دشواری کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا تنها راه طلایی‌پوشان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا از موفقیت در جام حذفی و عبور از سد فرهاد مجیدی و شاگردانش می‌گذرد.

با این حال تکرار برخی صحنه‌های مشکوک داوری که از اتفاق در هفته‌های اخیر وضعیت جدول را به نفع آبی‌پوشان تهرانی چرخانده، این نگرانی را برای مدیران، بازیکنان و کادر فنی سپاهان که این اشتباهات سریال گریبان حساس‌ترین مسابقه فصل آن‌ها در جام حذفی بگیرد. تغییر گروه داوری این بازی از وحید کاظمی به بنیادی‌فر، نگرانی هواداران این تیم اصفهانی را نیز بیشتر کرده است.

البته به نظر می‌رسد در چنین اشتباهاتی عمدی در کار نباشد و تنها فشار بالای رسانه‌های نزدیک به دو باشگاه تهرانی باعث چنین سوت‌هایی به نفع سرخابی‌ها در مصاف با سایر تیم‌ها می‌شود، ولی این نخستین باری نبوده که سپاهان از داوری دیدار با استقلال و پرسپولیس ضربه خورده و در دو فصل اخیر، نقش پررنگی برای این تیم اصفهانی بازی کرده است. در فیلم زیر به مرور برخی از اشتباهات داوری دیدارهای سپاهان برابر سرخابی‌ها در تقابل‌های دو سال اخیر پرداخته‌ایم.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

کد خبر 437890

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان هواداران سپاهان سپاهان اصفهان تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران استقلال تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس جام حذفی لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم اصفهانی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد حسین نژاد هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • صدر جدول طلایی شد
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید