Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین- فائزه مومنی؛ طبق شنیده‌ها بهاره‌ آروین یکی از دو منشی شورای شهر تهران بنا‌ دارد از این سمت کناره‌گیری کرده و جایگاه خود را به الهام فخاری یا مجید فراهانی بدهد.

گفته می‌شود آروین بعد از استعفا و حواشی پیش‌ آمده، دیگر تمایلی به عنوان فعلی ندارد و می‌خواهد بر روی کمیته شفافیت که ریاست آن را بر عهده دارد، متمرکز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پربیننده ترین طرح ترافیک از هفته آینده اجرا می‌شود/ عوارض لغو طرح جای دیگر خودش را نشان می‌دهد واکنش معاون حناچی به اظهار نظر خلیل‌آبادی درباره سرسری پاسخ دادن شهرداری به تذکرات/ در حد وظایفمان پاسخ می‌دهیم محرومیت‌های اجتماعی در انتظار افرادی که پروتکل‌‌ها را رعایت نمی‌کنند جزییات دیدار محسن هاشمی با قالیباف چرا لایحه ساماندهی مشاغل سیار و بی‌کانون اجرا نمی‌شود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران بهاره آروین مجید فراهانی الهام فخاری قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد

فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به تعیین تکلیف و انحلال شورای اسلامی شهر نسیم‌شهر گفت: شورای حل اختلاف وزارت کشور با برگزاری جلسه با انحلال شورای نسیم‌شهر موافقت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در بهارستان، عبدالله نوحی در جمع خبرنگاران با اشاره به از حد نصاب افتادن شورای نسیم‌شهر گفت: با دستگیری برخی از اعضای شورای اسلامی نسیم شهر به علت تخلفات صورت گرفته، شورا از اکثریت خارج شده و در سه ماه گذشته نیز جلسه‌ای برگزار نکرده است.

وی افزود: به دلیل رسمیت نیافتن جلسات و از حد نصاب خارج شدن شورا، موضوع در هیئت رسیدگی به تخلفات شوراهای شهر در هفته‌های گذشته در استانداری تهران مطرح شد و اعضای هیئت حل اختلاف استانداری رأی به انحلال شورای شهر نسیم شهر دادند.

مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در شورا و شهرداری نسیم شهر/ 7 نفر دستگیر شدند

فرماندار بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: پس از ارسال این رأی به هیئت مرکزی رسیدگی به تخلفات در وزارت کشور، روز گذشته، رأی مورد تأیید هیئت حل اختلاف مرکزی وزارت کشور قرار گرفت و در صورت ابلاغ رسمی، استاندار تهران به عنوان قائم مقام جایگزین شورا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • جزئیات تغییرات طرح ترافیک جدید در پایتخت/ طرح «زوج و فرد» حذف می شود؟
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد