Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: پس از حادثه شنبه شب گذشته که یکی از شهروندان در پارک لاله دچار برق گرفتگی شد، تشکیل کمیته ای ویژه برای پیگیری موضوع و بررسی علل بروز این حادثه و شناسایی مقصران توسط مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش شهر، این حادثه زمانی رخ داد که مهدی به جوی آبی که آبیاری درختان از آن صورت می گرفته، وارد و پس از تکیه دادن و لمس پایه چراغ روشنایی، دچار برق گرفتگی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از این حادثه، نوجوان مصدوم به سرعت به بیمارستان منتقل شد اما اقدامات درمانی انجام شده روی او موثر نبوده و در ساعت چهار بامداد امروز از دنیا رفت.
در پی بروز این حادثه مدیریت شهری منطقه 6 با ابراز تاسف فراوان از این رویداد تلخ، ضمن عذرخواهی و عرض تسلیت به خانواده نوجوان جان باخته، از تشکیل کمیته ای ویژه برای پیگیری موضوع و بررسی علل بروز این حادثه و شناسایی مقصران و معرفی آنها به مراجع ذیصلاح خبر داد تا با پیگیری این موضوع، از بروز اتفاقات مشابهی در آینده برای شهروندان جلوگیری شود.
خبرنگار: علی سی پی

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات سیل در یزد | بارش بی سابقه باران در تفت ‌؛ آخرین شرایط در یزد چگونه است؟

مدیر کل مدیریت بحران یزد با بیان اینکه ۴۹۰ تیم شامل ۱۵۰۰ نیروی امدادی و خدماتی در این استان در حال آماده‌باش هستند به همشهری آنلاین گفت: خوشبختانه از دوشنبه که بارش‌ها در استان شروع شد، همکاری خوبی بین گروه‌های جهادی و مردمی برای مدیریت سیلاب شکل گرفت.

محمد علی ملک‌زاده با بیان این که برخی محورهای فرعی و اصلی به دلیل روان‌آب مسدود شده است، افزود:‌ ۶۲ واحد مسکونی نیز خسارت دیدند که این خسارت عمده نبود.

او با تاکید بر اینکه همه چیز در استان و مناطق سیل‌زده تحت کنترل است، ادامه داد:‌ این سیلاب هیچ مصدوم یا فوتی نداشته است.

به گفت ملک‌زاده، ۳ جلسه مدیریت بحران در استان یزد با بیش از ۱۰۰ مصوبه برگزار شده و به دلیل فعال بودن سامانه بارشی آماده‌باش کامل در همه شهرستان‌ها همچنان برقرار است.

رئیس اداره هواشناسی یزد نیز با بیان اینکه ایستگاه هواشناسی از سال ۱۳۷۶ در تفت تشکیل شده است، گفت: سه‌شنبه شب ۵۱.۷ میلمتر باران در شهر تفت بارید که از زمان تشکیل ایستگاه هواشناسی تا کنون بی‌سابقه است. احتمال اینکه رکورد بارش در این شهر به بیش از ۲۷ سال برسد نیز وجود دارد.

سیدعباس میرحسینی همچنین بارش در اسلامیه و طزرجان هم به ترتیب ۳۹ و ۳۳.۶ میلیمتر اعلام کرد و افزود:‌ در سخوید ۳۰، سلطانب سانیج ۲۹، ده بالا(توده) ۲۸، خودسفلی ۲۶.۵، ده بالا (آمحسن) ۲۴ و دره شیرسانیج ۲۲ میلی متر باران گزارش شد. بارش سالانه باران در استان یزد ۹۰ میلیمتر است.

کد خبر 847043 برچسب‌ها سيل استان یزد خبر مهم

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • آخرین جزئیات سیل در یزد | بارش بی سابقه باران در تفت ‌؛ آخرین شرایط در یزد چگونه است؟
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود