Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی هنری بنی هاشم شهر قلعه قاضی گفت: ۲۰ راس گوسفند از عید قربان تا غدیر به همت کانون فرهنگی ‌هنری بنی هاشم و با همکاری ستاد اقامه نماز جمعه و کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) شهر قلعه قاضی ذبح و بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «مصطفی صفاری زاده»، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن عید غدیر، برنامه های حمایتی ویژه ایتام و نیازمندان به همت کانون و با همکاری تشکل های مردم نهاد و مراکز فرهنگی در سطح شهر قلعه قاضی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از عید قربان تا غدیر 20 راس گوسفند ذبح و گوشت آن بین ایتام، فقرا و نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بنی هاشم شهر قلعه قاضی ادامه داد: 40 بسته ارزاق و همچنین 40 کارت هدیه دو میلیون ریالی نیز بین نیازمندان شهر قلعه قاضی توزیع شد.

 

وی اضافه کرد: با همکاری ستاد اقامه نماز جمعه، مرکز نیکوکاری، کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرقلعه قاضی، حوزه بسیج حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حوزه بسیچ حضرت رقیه (س) نیز هزار و 500 پرس غذای گرم در روز عید غدیر پخت و بین نیازمندان توزیع شد.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری بنی هاشم محله سعادت آباد شهر قلعه قاضی با اجرای برنامه های جذاب و مورد نیاز روز جامعه و احیای برخی از کارکردهای مسجد، کودکان، نوجوانان و جوانان زیادی را جذب کرده است.

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان هرمزگان توزیع غذا کانون فرهنگی هنری شهر قلعه قاضی هنری بنی هاشم توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد چگنی نژاد امروز یکشنبه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اظهار داشت: مسجد طراز اسلامی، در سایه تعامل حداکثری میان متولیان مساجد و نهادهای فرهنگی محقق می‌شود.

وی با تجلیل از حمایت‌های ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد، گفت: تعامل حداکثری ادارات و نهادهای فرهنگی با مساجد بستر تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی جامعه است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه مساجد سنگر هستند، افزود: مسجد طراز اسلامی، در سایه تعامل حداکثری میان متولیان مساجد و نهادهای فرهنگی محقق می‌شود.

چگنی نژاد، تصریح کرد: تحقق مسجد طراز اسلامی منجر به تعالی جایگاه و نقش این اماکن امن الهی در جامعه، تقویت فرهنگ دینی و مقابله با توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

وی با اشاره فعالیت ۴۹۸ کانون فرهنگی هنری عمومی و ۳۸ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در استان لرستان، افزود: هر قدمی در راستای حمایت از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برداشته شود، منجر به آبادانی معنوی مساجد خواهد شد.

کد خبر 6084420

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس