Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کنفرانس بین‌المللی فلسفه اخلاق و نسبیت گرایی اخلاقی در روزهای ۱ و ۲ اکتبر ۲۰۲۰ در دوبرونیک- کرواسی برگزار می‌شود.

محور موضوعات کنفرانس شامل، فلسفه اخلاق، اخلاق، رفتار درست و اشتباه، اخلاق، مسائل متافیزیکی، عینی گرایی و نسبیت گرایی، مسائل روانشناختی در زمینه فراشناختی، انحصارطلبی و بی نظمی، احساس و عقل، اخلاق قانونی، نسبیت اخلاقی، نظریه فضیلت، نظریه قرارداد اجتماعی، اخلاق کاربردی، اصول نظارتی در اخلاق کاربردی، مسائل مربوط به اخلاق کاربردی، سقط جنین، نوزادان، حقوق حیوانات، نگرانی‌های محیطی، مجازات اعدام، جنگ هسته‌ای و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

بر این اساس از علاقمندان به موضوعات فوق دعوت می‌شود با ارائه مقالات خود را به آدرس https://panel.waset.org/conference/۲۰۲۰/۱۰/dubrovnik/ICMPMR/sponsorship  ارسال نمایند.

مهلت ارسال چکیده آثار تا پایان روز ۱۳ آگوست ۲۰۲۰ است

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://waset.org/moral-philosophy-and-moral-relativism-conference-in-october-۲۰۲۰-in-dubrovnik  مراجعه گردد.

کد خبر 4994340

منبع: مهر

کلیدواژه: کنفرانس بین المللی فلسفه اخلاق کرواسی ویروس کرونا عید غدیر خم ماه محرم و صفر سازمان تبلیغات اسلامی عید سعید قربان کنگره امام سجاد کنفرانس بین المللی محرم 99 معرفی کتاب پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم سهروردی فعالیت های قرآنی شهید صدر ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنفرانس ملی مهارت اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عرفان خسرویان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از برگزاری نخستین کنفرانس ملی مهارت خبر داد و گفت: اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای سوم و چهارم اردیبهشت ماه در سطح ملی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای عنوان کرد: در این کنفرانس شخصیت‌های علمی و صاحب‌نظران حوزه مهارت و فنی‌وحرفه‌ای حضور پیدا می‌کنند؛ همچنین در حال حاضر ۲۰۰ مقاله علمی- پژوهشی نیز پذیرش و داوری شده است.

خسرویان به محور‌های این کنفرانس اشاره کرد و گفت: کنفرانس ملی مهارت اشکال مختلفی دارد و بخش خصوصی، حوزه مهارت و فنی‌وحرفه‌ای و اسناد بالادستی برنامه هفتم توسعه و حوزه مهارتی و ذی‌نفعان حوزه دولتی فنی‌وحرفه‌ای و حکمرانی حوزه مهارت محور‌های این کنفرانس است که ان‌شاءالله با حضور وزیر علوم و سایر مقامات کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود
  • بازنمایی رسانه‌ای نقش زنان در سینما
  • لزوم توجه مراجع تقلید به آموزش طلاب
  • «فراموشی» به دنبال مسائل اخلاقی‌ست/ توجه به مساله عرضه و تقاضای فیلم
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • نخستین کنفرانس ملی مهارت اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • نخستین کنگره بین‌المللی«اربعین و آینده علمی فرهنگی جهان اسلام»
  • ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • با حضور ظریف برگزار می‌شود: کارگروه پژوهشی ـ کاربردی شبیه‌سازی شورای امنیت ملل متحد+ جزئیات