Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحلیلگر مشهور جهان عرب در حساب توئیتری خود عکسی از مرجع عالیقدر شیعیان عراق که در روز عید غدیر گرفته شده است، منتشر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «نجاح محمد علی»، تحلیلگر مشهور جهان عرب در حساب توئیتری خود عکسی از آیت‌الله سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان عراق که در روز عید غدیر گرفته شده است، منتشر کرد و نوشت: «خداوند عمر طولانی بدهد و ایشان را برای عراق، منطقه و [آزادگان] جهان حفظ کند»

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردن دست‌ساز استعمار انگلیس است

«سیدهادی سید افقهی» کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مواضع اردن در بازگشایی حریم هوایی‌اش برای رهگیری پهپادهای ایرانی، اظهار کرد: اردن دست‌ساز استعمار انگلیس است و در واقع تبدیل به کانون چرکینی در منطقه شده است.

وی با بیان اینکه اردن، مردم فلسطین را تحت عنوان «سپتامبر سیاه» قتل عام کرده است، ادامه داد: اگر اردن بخواهد بار دیگر پهپادها یا موشک‌های ایران را رهگیری کند، این بار خود این کشور مورد هدف قرار خواهد گرفت.

کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا گفت: اردن از صدقه سر پول‌های خلیج فارس زندگی می‌کند و اکثر تیم‌های تروریستی «القاعده» و «داعش» در این کشور آموزش دیده و به منطقه تزریق می‌شوند.

اردن خیانتی برای جهان اسلام و عرب است

سیدافقهی با تاکید بر اینکه اردن در واقع خیانتی به جهان عرب، جهان اسلام و مساله فلسطین است گفت: اردن در حال حاضر، نفت عراق را رایگان دریافت می‌کند؛ در حالی که محل استقرار «رغد حسین» دختر بزرگ صدام حسین است. در واقع اردن، هم به فلسطینی‌ها و هم به مردم عراق خیانت می‌کند.

کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا مواجهه دیپلماتیک را اولین راهکار برای مقابله با شیطنت‌های اردن دانست و گفت: متأسفانه این کشور به پایگاهی امن برای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

کد خبر 6079700 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • پیدا شدن بقایای موشک های اسرائیلی در عراق + عکس و فیلم
  • پیدا شدن بقایای موشک احتمالا اسرائیلی در عراق (+عکس)
  • مبالغ جرائم رانندگی ۵ برابر خواهد شد
  • رسانه عبری: نوع عملیات ایران ضد اسرائیل در جهان بی‌سابقه است
  • هیچ رسانه بی‌طرفی در جهان نداریم/ دیپلماسی رسانه‌ای ۳ جزء دارد +فیلم
  • ما هیچ رسانه بی طرفی در جهان نداریم/ گام بعدی این جنگ، جنگ رسانه‌ای خواهد بود+فیلم
  • شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • اردن دست‌ساز استعمار انگلیس است