Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@21:39:12 GMT

وبینار آشنایی با نرم افزار SQL_SERVER برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۸۷۵۹

وبینار آشنایی با نرم افزار SQL_SERVER برگزار می شود

انجمن علمی صنایع دانشگاه تهران با همکاری انجمن علمی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان وبینار آشنایی با نرم افزار "SQL_SERVER" را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، نرم افزار اس کیو ال سرور یا به عبارت صحیح تر سی کو ال سرور کاربردهای زیادی در کسب و کار دارد که برای ذخیره سازی و مدیریت اطلاعات در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به شکل دقیق تر، اس کیو ال سرور یک "سیستم مدیریت پایگاه داده‌های رابطه ای" (RDSM) است. می توان این نام را به دو بخش مجزا نقسیم کرد. اول اینکه اطلاعات در پایگاه داده‌های رابطه ای ذخیره می شود و دوم اینکه اس کیو ال سرور یک سیستم مدیریت کامل است و تنها یک دیتابیس نیست. SQL خود به معنای Structured Query Language (زبان ساختارمند کوئری ها) است. اس کیو ال، زبانی برای مدیریت و اداره کردن سرور دیتابیس است.

البته کسب و کار هایی که اطلاعات حساس مانند اطلاعات شخصی و کارت های بانکی را نگهداری می کنند، از امنیت پیشرفته آن نیز بهره خواهند برد. همچنین این سیستم امکان به اشتراک گذاری فایل های دیتا در شبکه را فراهم کرده است. استفاده از اس کیو ال سرور برای پردازش داده ها، باعث افزایش سرعت پردازش می شود و بدین وسیله، امکان اجرای پردازش های بزرگتر در زمان کمتر ایجاد می شود.

 وبینار آشنایی با نرم افزار SQL_SERVER  با تدریس حمیدرضا صادقیان (طراح نرم افزار و برنامه نویس سیستم های مالی) روز یکشنبه ۲۶ مرداد ماه، ساعت ۱۸:۰۰، به صورت مجازی و در بستر اینترنت برگزار می شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه SQL Server می توانند به لینک https://ieiut.com/product/sql_server_webinar  و آدرس  vidamod1377@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر سراسر شادی و سرور است

دریافت 32 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6078297

دیگر خبرها

  • سخنرانی علمی «فناوری اطلاعات و امر دینی» برگزار می‌شود
  • استفاده از توان دانش‌بنیان‌های ایرانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان
  • چگونه نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار راه اندازی کنیم؟
  • اطلاعات حساس در سیستم‌های اسرائیل هک شد
  • حمله سایبری به سیستم‌های اطلاعاتی رژیم اسرائیل
  • حمله سایبری به سیستم‌های اطلاعاتی حساس رژیم اسرائیل
  • دوره آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی و فروش در حمل و نقل دریایی
  • وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود
  • بوشهر سراسر شادی و سرور است
  • اختلال پردازش شنوایی کودکان قابل درمان است؟