Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اعلام روز  یکشنبه پلیس تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه «جهانگیر تقی پور» در این باره گفت: در اوایل تیرماه سال جاری پرونده‌ای از بازپرسی دادسرای ناحیه ۵ تهران مبنی بر جعل سند مالکیت به دادخواهی مرد جوانی به اداره ۱۳ پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: شاکی با حضور در اداره سیزدهم به کارآگاهان گفت قصد خرید ملکی را داشتم که با بررسی سایت های خرید و فروش به یک آگهی در محدوده شمال شهر تهران برخورد کردم که فروشنده قیمتی پایین تر از عرف بازار برای فروش ملک آگهی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با فروشنده تماس گرفتم و پس از بررسی سند مالکیت وی قرارداد فروش ملک را تنظیم و مبلغ ۵ میلیارد تومان به حسابش پرداخت کردم.

این مقام پلیس گفت: شاکی اظهار داشت، بعد از مدتی شخصی به ملکی که تازه خریده بودم مراجعه کرد و مدعی شد که این ملک برای او است و حدود چند ماهی است به مسافرت خارج از کشور رفته و با نشان دادن سند مالکیتش متوجه شدم سند من جعلی است و فروشنده کلاهبردار است.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی و رصد های اطلاعاتی رد پای یکی از مجرمان حرفه ای به نام «فرشاد» شناسایی شد، تصریح کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، متهم در دهم تیرماه در مخفیگاهش دستگیر و به اداره سیزدهم انتقال یافت.

این مقام انتظامی عنوان کرد: فرشاد ضمن اعتراف به جرم خود اظهارداشت، من با پرسه زنی در مناطق مختلف شهر تهران و با شناسایی املاک فاقد سکنه خود را مالک آنان معرفی و با جعل اسناد مالکیت به همدستی یکی از دوستانم آگهی فروش ثبت می کردیم.

تقی پور افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، کارآگاهان بلافاصله مخفیگاه متهم دوم پرونده را در جنوب شهر تهران شناسایی و با هماهنگی های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند، گفت: با اعتراف متهمان به جرم ارتکابی، هر دو متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم قرار دارند.

برچسب‌ها شهر تهران کلاهبرداری پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران کلاهبرداری پلیس تهران بزرگ شهر تهران کلاهبرداری پلیس تهران بزرگ شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بدنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان تیم ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

متهم با استفاده از شگرد‌های مختلف و دادن چک، اعتماد را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی مقدار قابل توجهی پول دریافت کرده است.

ماموران پلیس با بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات کاملا غافلگیرانه آن را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود گفت: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • هشدار پلیس فتای قم در خصوص فروش سوالات کنکور
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری