Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه موسیقی «تیام» به سرپرستی هادی منتظری و خوانندگی حسین علیشاپور شامگاه شنبه هجدهم مرداد ماه تازه ترین کنسرت آنلاین موسیقی دستگاهی ایران را در تالار رودکی تهران برگزار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در سومین شب از اولین دوره کنسرت آنلاین موسیقی دستگاهی، شامگاه شنبه ۱۸ مردادماه، گروه «تیام» در تالار رودکی به اجرای کنسرت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین بخش اجرای این کنسرت به پیش‌درآمد اختصاص داشت که اعضای گروه «تیام» قبل از درآمد آواز بیات اصفهان، به اجرای آن پرداختند.

سپس حسین علیشاپور خواننده موسیقی اصیل ایرانی تصنیف «سِر عشق» را با شعری از سعدی خواند. این تصنیف یکی از تصنیف‌های قدیمی موسیقی ایرانی است.

قطعه چهارمضراب و ساز و آواز «مرا به هیچ بدادی» نیز از دیگر قطعاتی بودند که گروه موسیقی «تیام» اجرا کرد.

حسین علیشاپور (خواننده)، هادی منتظری (نوازنده کمانچه)، کاوه شفیعی (نوازنده سنتور) و محمدرضا شرایلی (نوازنده تنبک) اعضای گروه «تیام» را در این کنسرت آنلاین تشکیل دادند.

اولین دوره کنسرت آنلاین موسیقی دستگاهی از ۱۶ تا ۲۰ مردادماه با حمایت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد رودکی هر شب ساعت ۲۱ در تلویزیون تعاملی تیوا به‌صورت رایگان پخش می‌شود.

امروز یکشنبه ۱۹ مردادماه گروه نقش متشکل از امیر شریفی، مهدی امامی، محمد عشقی، المیرا مردانه، مرجان مهربان، سهیل الهدادیان روی صحنه خواهند رفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کنسرت آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حسن محمدی ادیب در اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها که با حضور مسئولان و شرکت‌کنندگان ملی و بین‌المللی در محل سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد به اهمیت موزه‌ها اشاره کرد و گفت: موزه‌ها یکی از هویت‌شناسی جامعه ما است که می‌تواند در تقویت این حوزه بسیار مؤثر باشد.
وی افزود: موزه‌داری در ایران و به‌ویژه در استان اردبیل تاریخی طولانی دارد و اولین موزه کشور را می‌توان به دوره صفویه و تالار چینی‌خانه مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی مربوط دانست.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اضافه کرد: با این پشتوانه برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در استان فرصتی مغتنم برای بازیابی جایگاه اصلی موزه‌ها و توجه بیشتر به این نهادها است.

دیگر خبرها

  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟